jens83 1 Skrevet 29. Oktober, 2012 Gangbang med 4 piger Den 2-11 er der en gangbang party i hamburg i tyskland det koster 120 euro de starter kl. 19 til 24 Hvis du vil prøve en gangbang kan du kører med mig ned det er gratis kører fra aabenraa kl.16 vi er 3 personer som vil køre sammen vil der være nogen flere med til Gangbang Herunder de 120 euro er der sex i 5 timer og drikkevarer og en Buffet og hiv Test Hiv test skal laves http://www.gb01.de Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Oktober, 2012 Bemærk at dette er et AO party, dvs. sex uden kondom og man tager en test på stedet, jeg ved ikke om testen holder... Jeg siger pass til AO, men vil ønsker jer god tur og håber I vil berette om jeres tur. Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 3. November, 2012 Må må vi få én rapport, jeg var da ved at overveje At tage med, den lille hjerne insisterede, den store sagde nej Men kan man kalde med gummi til disse events, så vil jeg da overveje seriøst Næste gang, er pigerne noget værd, fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou Magic 101 Skrevet 3. November, 2012 sagen med en hiv test er at der går et stykke tid fra smittetidspunkt til en test kan spore antistoffer. Hvis man så er smittet kort forinden vil en test ikke kunne afsløre dette Jeg ville ikke turde personligt men det er jo eget valg (forhåbentlig også for pigerne) Jeg er lidt overrasket over at AO overhovedet eksisterer? Bemærk at dette er et AO party, dvs. sex uden kondom og man tager en test på stedet, jeg ved ikke om testen holder... Jeg siger pass til AO, men vil ønsker jer god tur og håber I vil berette om jeres tur. Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. November, 2012 Husk at annonceringsboardet er til annoncering. Har man eventuelle spørgsmål til arrangementet og yderligere oplysninger om arrangementet er man velkomne til at stille dem i forlængelse af en annonce, men vi gør os ikke til dommer over indholdet af de forskellige arrangementer, sålænge de overholder gældende lovgivning. Skulle nogen få lyst til at debattere emner grundet en annonce, står det naturligvis frit for enhver at oprette en debatstreng om emnet på "Generel Debat". Under "Generel Debat" er ordet jo helt frit. Både Knajten, Malou og Nilles indlæg er fsv fine nok. Jeg gør bare lige opmærksom på reglerne så strengen ikke udvikler sig i den gale retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 3. November, 2012 Tak Moderator Troede lige at det alene skyldtes mig Men fuld respekt for begrundelsen for at moderere Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg