Enværebandit 60 Skrevet 31. Januar, 2019 (edited) Jeg har efterhånden læst en masse gode anmeldelser og beskrivelser herinde, og vil bare høre om nogen har nogensinde har mødt Rene Vognkjaer? Her er han i hvert fald med en fantastisk beskrivelse af hvad der gør ham god i sit virke som chauffør. Enjoy. Redigeret 31. Januar, 2019 af Enværebandit 2 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 31. Januar, 2019 Tak for et godt grin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enværebandit 60 Skrevet 31. Januar, 2019 Var så lidt da. Bare sig til hvis du vil se min slange eller rense min kræns (Jeg bor i Skejby) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 31. Januar, 2019 Fantastisk skuespiller! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enværebandit 60 Skrevet 31. Januar, 2019 (edited) Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Fantastisk skuespiller! Enig, han spiller rollen eminent godt. Men også credit til personen der har fundet på sketchen, hvemend det er! Redigeret 31. Januar, 2019 af Enværebandit grammatik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 31. Januar, 2019 Han er pænt grineren ham Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 1. Februar, 2019 Sateme god humor det der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg