Midtvestagurken 830 Skrevet 31. Januar, 2019 Er der mon nogen som kan forklare hvordan man bærer sig ad med at "citere" et brugernavn - eller hvad det nu hedder i korrekt it-sprog? Hvis jeg skriver en kommentar til et indlæg, og f.eks. vil gøre Liderlige Stella opmærksom på min kommentar, hvordan bærer jeg mig så ad med at få fremhævet hendes navn, således at hun modtager en notifikation om mit indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 31. Januar, 2019 Du skriver bare et snabel a ("@") også skriver du brugernavnet lige efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 31. Januar, 2019 (edited) Super duper! Hov....synes ikke det virker @Gentle94 Redigeret 31. Januar, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 31. Januar, 2019 (edited) Er det ikle bare trykke på citer indlæg knappen? Redigeret 31. Januar, 2019 af Jernet Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 31. Januar, 2019 Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit indlæg. Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 31. Januar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden: Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit indlæg. Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse Nårh sådan, så misforstod jeg. Det n kan jeg desværre ikke hjælpe med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 31. Januar, 2019 (edited) Jeg prøver igen Redigeret 31. Januar, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 31. Januar, 2019 @Midtvestagurken Det virker med alle os andre. Du skal bare blot skrive et snabel a og skrive brugernavnet lige efterfølgende, som jeg har gjort overstående. Når du begynder med at skrive et brugernavn, så søger systemet selv efter brugeren og når du kan se brugernavnet, så skal du blot klikke på det. Hvis det stadig ikke virker, så prøv at luk siden og åben den igen og prøv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 31. Januar, 2019 @Gentle94 Fantastisk, nu virker det jo. Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 31. Januar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden: @Gentle94 Fantastisk, nu virker det jo. Tak for hjælpen Sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg