Hop til indhold
Midtvestagurken

Citere brugernavn, hvordan?

Recommended Posts

Er der mon nogen som kan forklare hvordan man bærer sig ad med at "citere" et brugernavn - eller hvad det nu hedder i korrekt it-sprog?

Hvis jeg skriver en kommentar til et indlæg, og f.eks. vil gøre Liderlige Stella opmærksom på min kommentar, hvordan bærer jeg mig så ad med at få fremhævet hendes navn, således at hun modtager en notifikation om mit indlæg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94

Du skriver bare et snabel a ("@") også skriver du brugernavnet lige efter... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit  indlæg. 

Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit  indlæg. 

Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse 

Nårh sådan, så misforstod jeg. Det n kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94

@Midtvestagurken

Det virker med alle os andre. Du skal bare blot skrive et snabel a og skrive brugernavnet lige efterfølgende, som jeg har gjort overstående. Når du begynder med at skrive et brugernavn, så søger systemet selv efter brugeren og når du kan se brugernavnet, så skal du blot klikke på det. Hvis det stadig ikke virker, så prøv at luk siden og åben den igen og prøv igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...