Hop til indhold
hhen

Elly/Viky

Recommended Posts

Elly/viky er tilbage i Aalborgs centrum. Efter juleferien.
Hun er en virkelig dejlig pige, der giver den bedste service. Hun giver så meget af sig selv og tager så lidt for det. Man kan stole fuldt ud på hende. Det man aftaler holder hun.
Hun er en flot og sexet pige og jeg har aldrig fortrudt et besøg hos hende. Det er bare blevet bedre for hver gang.
Besøg hende og behandl hende godt. Hun fortjener det. Hun er en ener.
Om jeg gentager besøget.Ja absolut. Det gør jeg bestemt.

Elly / viky is back in the center of Aalborg. After the Christmas holidays.
She is a really lovely girl who provides the best service. She gives so much of herself and takes so little of it. You can rely fully on her on what she agrees.
She is a beautiful and sexy girl and I have never regretted a visit to her. It just gotting better every time.
Visit her and treat her well. She deserves it. She is unique.

Whether I repeat the visit. Yes absolutely.

https://annoncelight.dk/showad/262515

https://annoncelight.dk/showad/263207

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke desto mindre kan jeg tilslutte mig hhens anmeldelse fuld ud. Har besøgt Elly/Viky flere gange. Og det sidste besøg er ikke aflagt endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Det er nogle år siden at hun var 28, bare ud fra billederne at se :) 

Nok  er jeg gammel  og  halvblind  - men hjælp  mig  lige  hvor  det  står  at  hun  omtalte  kvinde  er  28 år? Jeg  kan  ikke  finde  det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Nok  er jeg gammel  og  halvblind  - men hjælp  mig  lige  hvor  det  står  at  hun  omtalte  kvinde  er  28 år? Jeg  kan  ikke  finde  det. 

Tryk i højre hjørne hvor der står Viki, så kommer hendes data.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Whaaat...? Du er selv GP og har 3.503 indlæg på EG...(hvilket jo er et helt vildt antal) og så ved du ikke hvordan man ser en profil? :) Det er da både sødt og skræmmende på en gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
kingdane68 skrev, for 16 minutter siden:

Whaaat...? Du er selv GP og har 3.503 indlæg på EG...(hvilket jo er et helt vildt antal) og så ved du ikke hvordan man ser en profil? :) Det er da både sødt og skræmmende på en gang.

Beklager  men  jeg  har  ikke  kigget  så  meget  på  profiler.  Nu  lærte  jeg noget  nyt  i  dag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...