Hop til indhold
Guest Din Butler

Søger GP Kæreste

Recommended Posts

Coco Darling skrev, for 13 timer siden:

En normalt dag for en el af os er ca 11-12 timer vi har åben så ligges der tiden til, fra vi står op, kørels tiden. En arbejds dag kan nemt blive fra ca 6 om morgen til ca 1 om natten før man er hjemme og nej så er vi sjældent i humør til sex ved hjem ankomsten. 

Man må jo indrette sig, så der er tid og overskud til det hele. Jeg har valgt at arbejde færre timer, og har fra første stund lovet, at det ikke skal gå ud over ham derhjemme, at jeg har det her skøre arbejde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 13 timer siden:

En normalt dag for en el af os er ca 11-12 timer vi har åben så ligges der tiden til, fra vi står op, kørels tiden. En arbejds dag kan nemt blive fra ca 6 om morgen til ca 1 om natten før man er hjemme og nej så er vi sjældent i humør til sex ved hjem ankomsten. 

Det har du jo selv valgt i så fald, jeg vil dog vove den påstand at der ikke er mange danske piger der sælger så mange times sex om dagen, og i fald de gør er det ikke mange dage om måneden, så der burde stadig være masser af tid med ham den dejlige derhjemme. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 13 timer siden:

Så vil jeg da håbe at dit bagland er forstående og forkæler dig ved hjemkomsten,fx kunne han måske selv klare det med en håndtrold,,det behøver jo ikke at tage mere end godt 2 min at tage trykket,,og du får din nattesøvn,,altså en WIN WIN

Det må godt nok også være ret nederen hvis man så  liiiiige skulle være på her sidst på dagen og starten af natten,,,

Kære Coco Darling er du udekørende sælger nogle dage ,med alt den kørsel,,;):rolleyes::D

Nej jeg bor alene og klare fin at gå i seng alene efter de lange dage. 

Har haft en kæreste for år tilbage der ville have sex når jeg kom hjem fra hobby job og det tog de klassisk 20-30 minutter og ikke kun 2 minutter. 

Jeg tager rund til flere byer. Min køre tid er mellem 1 - 2,5 time pr vej. Dagen starter med bad, ordne makeup og hår, morgenmad, pakke sidste ting der skal med.  Ved ankom pakke ud og skifte tøj. Tænde lys og varme samt andre partik ting. Når jeg lukker om aften er der vasketøj og rengøring,  pakke mine ting sammen. Derved går der nemt nogle timer med dvs. både før og efter det dejlig sex med jer :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 12 timer siden:

Man må jo indrette sig, så der er tid og overskud til det hele. Jeg har valgt at arbejde færre timer, og har fra første stund lovet, at det ikke skal gå ud over ham derhjemme, at jeg har det her skøre arbejde ;) 

Miza skrev, for 12 timer siden:

Det har du jo selv valgt i så fald, jeg vil dog vove den påstand at der ikke er mange danske piger der sælger så mange times sex om dagen, og i fald de gør er det ikke mange dage om måneden, så der burde stadig være masser af tid med ham den dejlige derhjemme. ;-)

De 11-12 timer er normalt på bodeller. Typisk fra kl 10 til 22 i Jylland og på Fyn. Tidligere kunne man kun været på bodeller , og de forlangte de lange åbning tider, så dengang var der ikke flere valg mulighed som vi har i dag. 

Er man inde i private hjem er det frist for hvornår man har åben fra og til. Derfor er jeg også stoppet på de gamledags bodeller og nu kun arbejder under private forhold. 

I dag har jeg ikke en kæreste det går ud over, som jeg har prøvet. Jeg have en der ville have sex hver dag , dette fungere jo ikke med mit hobby job. 

De piger der kun lever af dette, er afsted mange dage om mdr for at kunne tjene nok. Så jo nogle har haft mange lange dage, ja det er hver enkel pige valgt. 

Liv - det er dejlig det ikke går ud over din partner  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 3 timer siden:

Nej jeg bor alene og klare fin at gå i seng alene efter de lange dage. 

Har haft en kæreste for år tilbage der ville have sex når jeg kom hjem fra hobby job og det tog de klassisk 20-30 minutter og ikke kun 2 minutter. 

Jeg tager rund til flere byer. Min køre tid er mellem 1 - 2,5 time pr vej. Dagen starter med bad, ordne makeup og hår, morgenmad, pakke sidste ting der skal med.  Ved ankom pakke ud og skifte tøj. Tænde lys og varme samt andre partik ting. Når jeg lukker om aften er der vasketøj og rengøring,  pakke mine ting sammen. Derved går der nemt nogle timer med dvs. både før og efter det dejlig sex med jer :) 

Ja ok takker for at svare og dele,,,man må da sige at du ikke kommer sovende til det,,på de laaaange dage

Du opfylder jo flere job samtidig ,,,

Stylist, frisør, Chauffør, GP , rengøringskone , lyse tænder og lidt slukker ,,forstår godt at du ikke kan ha en krævende mand ved din side,du burde få dig en forstående kæreste en dag ligesom LIV,,,,,der er bare så meget vi mænd ikke forstår og går glip af,,,

God eftermiddag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

At ville være kæreste med en GP fordi at man så tror at man kommer til at vælte sig i top liderlig sex 24/7 er naivt. 

Når man ikke er på GP job, er man jo altså ret alm standard kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

At ville være kæreste med en GP fordi at man så tror at man kommer til at vælte sig i top liderlig sex 24/7 er naivt. 

Som jeg forstår det har butler en typisk cuckold/hanrej fantasi så det er jo nærmest det modsatte af at han forventer at få en masse sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Miza skrev, for 26 minutter siden:

Som jeg forstår det har butler en typisk cuckold/hanrej fantasi så det er jo nærmest det modsatte af at han forventer at få en masse sex.

Aaaah Den har jeg overset :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

alm standard kvinde. 

Sådan en findes ikke. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 47 minutter siden:

En Michelin kok laver sikkert en ond hotdog  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en 3 timers Spankings seance, hvor slaven har drillet en lidt, så han har fået flere smæk, så når man kommer hjem i fuldt læderdress, så sparker man døren op,

Knalder med Pisken og rasler med håndjernene og råber:" SÅ ER JEG HJEMME SKAT!:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 54 minutter siden:

Aaarh, come on, vi ved jo godt at I allesammen er liderlige 24/7/365, og bliver nødt til at sidde på håndklæder for ikke at gøre møblerne våde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Men uanset hanrej ønsket, så er det jo stadig et forhold hvor sex ( med andre osv) vil være omdrejningspunktet. 

Det vil være et usund forhold fra starten af. Man kan ikke skabe et trygt og sundt forhold, baseret på sex. Det vil have begrænset holdbarhed. 

Jeg ville blive top skør, hvis jeg skulle have en kæreste som havde det som præmis at jeg var GP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Men uanset hanrej ønsket, så er det jo stadig et forhold hvor sex ( med andre osv) vil være omdrejningspunktet. 

Det vil være et usund forhold fra starten af. Man kan ikke skabe et trygt og sundt forhold, baseret på sex. Det vil have begrænset holdbarhed. 

Jeg ville blive top skør, hvis jeg skulle have en kæreste som havde det som præmis at jeg var GP. 

Nå nå Trine, Nu ikke negativ,

Altså han forventer vel man har nogle vaner med hjem, og det må være at han skal bidrage lidt til husholdningen....altså den almindelige timepris, vi er vant til....

og så ellers ind i kosteskabet med ham....han kalder sig jo Butler....så kan han jo lige pudse ens sko, imens han er der, til han bliver lukket ud næste morgen, når man går.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Din Butler skrev, den 2/2/2019 at 09:28:

Hej jeg er ny herinde, men fik lyst til at lave denne efterlysning.

Jeg er single og har haft tanker om, at min kommende kæreste er GP. Men savner input om hvordan jeg finder sådan en kvinde, altså hende der er single - lever dette liv og som jeg kan invitere på en date.

Jeg er en voksen mand med styr på økonomi, bolig og job og der er ingen skjulte dagsordener forbundet i forbindelse med ovenstående. Jeg har altid haft en facination af en kvinde der har haft mange sexpartnere og trives som tro i forhold, hvor min kæreste sexer med andre.

Jeg har haft tanker om hvor mange sexpartner min kommende kæreste har haft, sætter det ikke på teksten her, men fortæller det og andre personlige forhold via PM.

Kærlig Hilsen Jonas (Din Butler)

Hej Butler Jonas.

Kan du ikke for seriøsitetens skyld komme med en opdatering på dit kærestesøgeri? Der er sikkert mange nysgerrige læsere der gerne følger et nyoprettede anonymt nick i jagten på en kæreste fra prostitutionsmiljøet?

Vi skulle jo nødig tro at det hele bare er "90 års fødselsdagen" i forumudgave:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Din Butler

Status er at jeg ikke har været på date, men håber at komme det:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Din Butler skrev, for 15 minutter siden:

Status er at jeg ikke har været på date, men håber at komme det:-)

Så du venter bare på at en eller anden GP inviterer dig på date? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, den 7/2/2019 at 17:39:

Så du venter bare på at en eller anden GP inviterer dig på date? :lol:

Jeg venter stadig på han svarer på min henvendelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

En eller anden nævner man ikke kan skabe et trygt og godt forhold baseret på sex. Det er jeg lodret uenig i da sex er et fundamentalt behov hos mennesker. Tror det er trine tease der skriver det. 

Kvinder der møder gifte mænd i branchen vil som udgangspunkt også vide, at deres behov ofte har en sammenhæng til deres private hvor behovet ikke er dækket af mange forskellige årsager. 

Jeg er dog imod kunde/pigerelation udvikler sig da der ofte vil være forbundet en fastholdelse af pigen som pige og sexyder i mandens lige her primitive tankegang med sit ønske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
DETH skrev, den 6.2.2019 at 17:23:

En Michelin kok laver sikkert en ond hotdog  

De laver tilgengæld de bedste løg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 6/2/2019 at 16:33:

Trine for hulen da... “Alm standard kvinde...” ? Dig ? Det næste bliver vel, at du siger Julemanden ikke findes og at Påskeharen er et kommercielt tiltag for at sælge flere æg i Påsken...

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...