Hop til indhold
Guest Mrtn

Nye oplevelser anal eller trekant?

Recommended Posts

Guest Mrtn

Hej

Fra tid til anden bruger jeg en GP til at tage trykket. Mest GFE.

Nu er lysten der igen men denne gang ville jeg prøve noget andet og med en lille margin økonomisk er der to ting der tænder mig

Anal eller trekant

Jeg er uprøvet inden for begge områder.

Normalt tager jeg en time.

Kan se at der er flere piger som tilbyder anal mod et tillæg og enkelte heriblandt to tjekkiske søstre tilbyder trekant (uden anal)

Spørgsmålet til brødrene er om det ene er at foretrække for det andet / er en større oplevelse

På forhånd tak for jeres bidrag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke, der er et endegyldigt svar på, om anal er en større oplevelse end en trekant - det kommer vel an på, hvad man er til. ;-)

Selv er jeg ikke til nogen af delene - anal har jeg aldrig prøvet, og trekanter gør mig frustreret med hensyn til, hvor jeg skal kigge hen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Mrtn skrev, 1 time siden:

Spørgsmålet til brødrene er om det ene er at foretrække for det andet / er en større oplevelse

Nu er jeg ikke din bror (iøvrigt et åndssvagt udtryk der af og til bliver brugt herinde), men jeg svarer alligevel. 

Du vil nok ikke få nogle brugbare svar, da det selvfølgelig er individuelt hvad de forskellige foretrække og nyder. 

Mit forslag er at du prøver begge dele og laver dine egne erfaringer  

1. Tag de to søstre først, de er her kun en gang imellem.

2. En strap-on finder du let hele året rundt.

3. Skal det være den ægte vare, så finder du det nok også derude. 

4. Eller var det anal til pigen du var inde på? I så fald, gælder punkt 3, bare med omvendt fortegn. 

Held og lykke, og smid da lige en beretning når du har prøvet det. 

Hilsen én der har prøvet pkt. 1, 2 og 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mrtn
Master Bator skrev, for 28 minutter siden:

Nu er jeg ikke din bror (iøvrigt et åndssvagt udtryk der af og til bliver brugt herinde), men jeg svarer alligevel. 

Du vil nok ikke få nogle brugbare svar, da det selvfølgelig er individuelt hvad de forskellige foretrække og nyder. 

Mit forslag er at du prøver begge dele og laver dine egne erfaringer  

1. Tag de to søstre først, de er her kun en gang imellem.

2. En strap-on finder du let hele året rundt.

3. Skal det være den ægte vare, så finder du det nok også derude. 

4. Eller var det anal til pigen du var inde på? I så fald, gælder punkt 3, bare med omvendt fortegn. 

Held og lykke, og smid da lige en beretning når du har prøvet det. 

Hilsen én der har prøvet pkt. 1, 2 og 4

Gode pointer. Er udelukkende til piger så springer 3 over ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er individuelt. Men jeg vil helt sikkert vælge trekant. Trekant er lissom bare mere af det hele, over det hele. 

Anal er bare røv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt synes jeg at anal er frækkere i fantasien end i virkeligheden. Men jeg gør det i ny og næ når tilfælde bydes. Ville dog aldrig betale ekstra for det. Det er et hul man stopper pikken i, og helt ærligt - det andet hul er langt skønnere.

Trekant er en anden boldsport. Det synes jeg er rigtigt sjovt. Men kun hvis pigerne også synes det er sjovt. En pige der faker overlever man måske, men to der faker - så bliver det dobbelt dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Personligt synes jeg at anal er frækkere i fantasien end i virkeligheden. Men jeg gør det i ny og næ når tilfælde bydes. Ville dog aldrig betale ekstra for det. Det er et hul man stopper pikken i, og helt ærligt - det andet hul er langt skønnere.

Trekant er en anden boldsport. Det synes jeg er rigtigt sjovt. Men kun hvis pigerne også synes det er sjovt. En pige der faker overlever man måske, men to der faker - så bliver det dobbelt dårligt.

Helt enig. Dog det med trekanter -- bliver altid så forvirret over alle de bryster og balder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en anden allerede tidligere har nævnt er vi jo forskellige.  Jeg vil ikke forholde mig til hvad der er bedst at vælge, men derimod give udtryk for min erfaring omkring realisering af diverse fantasier.  For mit vedkommende skal udgangspunktet og basis elementerne være i orden for at noget nyt kan blive en super oplevelse.  I købesammenhæng har mine eksperimenter og lysten til at prøve noget nyt, så at sige været mere eller mindre betinget at pigens lyst.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Helt enig. Dog det med trekanter -- bliver altid så forvirret over alle de bryster og balder. 

Grundreglen er: Altid divider med 2, for at holde forvirringen i ave. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Master Bator skrev, for 3 minutter siden:

Grundreglen er: Altid divider med 2, for at holde forvirringen i ave. 

Det er sgu meget godt, men jeg magter kun én tanke ad gangen når jeg knalder :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu meget godt, men jeg magter kun én tanke ad gangen når jeg knalder :mrgreen:

Jeg har det egentlig på samme måde.

Jeg prøvede engang en firehændig massage på Grundtvigsvej, og det havde jeg svært ved at rumme rent receptivt. Muligvis er min hjerne beskadiget, men den kunne ikke klare hurtige skift fra den ene til den anden.

Jeg har også engang prøvet en trekant i Bagsværd, og her var det svært at give begge piger lige meget, selvom det gik lidt bedre end massagen, men  den ene måtte alligevel gribe til både dildo og womanizer for at få fuldt udbytte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hvilken af de to dåser/2 du skal komme i? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Borende X skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har det egentlig på samme måde.

Jeg prøvede engang en firehændig massage på Grundtvigsvej, og det havde jeg svært ved at rumme rent receptivt. Muligvis er min hjerne beskadiget, men den kunne ikke klare hurtige skift fra den ene til den anden.

Jeg har også engang prøvet en trekant i Bagsværd, og her var det svært at give begge piger lige meget, selvom det gik lidt bedre end massagen, men  den ene måtte alligevel gribe til både dildo og womanizer for at få fuldt udbytte.

Så længe du er i centrum, så er formålet vel også opfyldt i den konstellation ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Master Bator skrev, for 12 minutter siden:

Så længe du er i centrum, så er formålet vel også opfyldt i den konstellation ?

Det er, som man tager det. For at et glædespigebesøg kan være vellykket for mig, skal pigen også gerne have haft "fuld udblæsning".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

I Bagsværd ja. Der er det altid svært at give alle piger lige meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Spar lidt ekstra op, tag en trekant og knald dem begge i røven win win :-) !

Spøg til side, det kan sku da ingen andre en dig selv svare på, nogen er til moren andre til datteren, og så er der dem der tagen begge ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...