TopDaddy 280 Skrevet 12. Februar, 2019 Sparkster skrev, 1 time siden: Seriøst? Hvad forestiller du dig han får ud af det? Af med sølvpapirshatten, det ser så fjollet ud Jeg ville melde det, om ikke andet kan det ryge i stakken indtil der er nok på hende. Øh, hehe jeg er ikke helt med Jeg forstår netop ikke hvorfor Carsten ikke vil ha at agenten melder det til politiet, derfor spørger jeg? Så ja, enig, jeg vil melde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 13. Februar, 2019 Jeg tænker da bare at alle dem der er på SD "angriber" Anna og får hende smidt ud på anmeldelser til sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 14. Februar, 2019 Jeg har spurgt “Anna” om hun vil kommentere på beskyldningerne om hende. Her er hendes svar: ” Hey du. Jeg er faktisk virkelig ligeglad om jeg er blevet talt om derinde. Det er selvfølgelig virkelig irriterende at blive omtalt derinde bare fordi man ikke er interesseret i 2 fyre...men jeg ved selv hvad der er rigtigt så;))” jeg spurgte igår om jeg måtte skrive hendes svar her. Det har hun ikke svaret på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg