Stodder1 119 Skrevet 3. Februar, 2019 Ser spændende ud https://annoncelight.dk/showad/269128 Nogen der kan berette noget?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 3. Februar, 2019 Min mavefornemmelse siger "fake"; ganske enkelt ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 3. Februar, 2019 Ja det ser næsten for godt ud til at være sandt, men der har altså været nogle ganske lækre damer på den adresse Så måske er den god nok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockford 66 Skrevet 3. Februar, 2019 Det er ægte billeder. Besøgte hende til en halv times hygge uden tillægs ydelser. Sød - stille og rolig, men alligevel tilpas fræk. Brysterne har fået hjælp. om de er strammet op eller fyldt i skal jeg ikke kunne sige, men der er lidt røde streger. Jeg måtte røre det jeg ville, men er heller ikke typen der nyder at tage godt fat i brysterne. Så alt i alt en god oplevelse for mig til de 800 kr for en god gang sex med en i mine øjne flot og fræk kvinde. Hvis hun er der en anden gang når lysten melder sig, så kommer jeg gerne igen. Rockford 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 4. Februar, 2019 Høvdingen skrev, for 13 timer siden: Min mavefornemmelse siger "fake"; ganske enkelt ….. De er på ingen måder fake billeder, der hende du møder på stedet. Sød pige der giver udmærket service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg