pgcand 8 Skrevet 4. Februar, 2019 Ja, som overskriften lyder er mit spørgsmål, hvorfor vil mange mænd gerne slikke en glædespige velvidende, at hun måske har været sammen med 1-2-3 måske 5 den samme dag? Hvad er jeres holdning til det? ER det egentlig ikke ulækkert, eller er det bare mig, der stadig er ny i det her. Og hvad synes pigen egentlig selv om at blive slikket. tilsvarende er mit spørgsmål i forhold til at kysse. - Hun har måske givet BJ til 1-2-3 eller måske 5 andre fyre, inden du kysser med hende. Hvordan har I det med det? Når jeg spørger er det ikke, fordi jeg peger fingre af nogen eller vil have en lang diskussion. Jeg spørger alene, fordi jeg er nysgerrig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) Jeg går personligt i bad og sørger for mundhygiejne mellem ALLE mine gæster. Jeg tilbyder ikke SF så "fremmed" pik ånde er der ikke hos mig. Jeg elsker at blive slikket og da jeg selv ønsker en ren mand til sex sørger jeg self os selv for at være ren Redigeret 4. Februar, 2019 af Frække Tanja 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 4. Februar, 2019 Det er ok gustent hvis man tænker for meget over det... så det undlader jeg at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 4. Februar, 2019 Pigen skal da slikkes...jeg elsker at slikke og kan blive ved så længe de ønsker det....man kan med det samme både dufte og smage om der er rent hus.....er der ikke det stopper jeg med det samme , renligheden er selvfølgelig begge veje , da jeg også elsker at blive suttet....har ingen problemer med at jeg nok ikke er den første....det er jo spillets regler,kan man ikke lide dem , ja så må man jo holde sig fra det.....har aldrig mødt en GP der ikke var ren , men til gengæld et par SD tøzer der ikke var helt som det skulle være... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 15 minutter siden: Jeg går personligt i bad og sørger for mundhygiejne mellem ALLE mine gæster. Jeg tilbyder ikke SF så "fremmed" pik ånde er der ikke hos mig. Jeg elsker at blive slikket og da jeg selv ønsker en ren mand til sex sørger jeg self os selv for at være ren SF ?? Er vi ude i noget politik nu?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 4. Februar, 2019 Jeg kan ikke se det klamme i det.. Især ikke hos os piger der sørger for vores sikkerhed og bruger kondom.. Både til det ene og det andet.. Jeg kan heller ikke sætte mig ind i hvor lidt hygiejne du må tro vi egentlig har.. Men det jo et spørgsmål om personlig præference.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 4. Februar, 2019 pgcand skrev, for 30 minutter siden: Tilsvarende er mit spørgsmål i forhold til at kysse. - Hun har måske givet BJ til 1-2-3 eller måske 5 andre fyre, inden du kysser med hende. Hvordan har I det med det? Jeg elsker at tungekysse med glædespiger og foretrækker glædespiger der tilbyder blowjob uden kondom og hvor man kommer i munden. Jeg har altid kun mødt piger med frisk og dejlig ånde (bortset fra når jeg kysser med en pige lige efter jeg er kommet i hendes mund ). Jeg har ikke noget problem med tanken om at... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 4. Februar, 2019 pgcand skrev, for 32 minutter siden: Ja, som overskriften lyder er mit spørgsmål, hvorfor vil mange mænd gerne slikke en glædespige velvidende, at hun måske har været sammen med 1-2-3 måske 5 den samme dag? Hvad er jeres holdning til det? ER det egentlig ikke ulækkert, eller er det bare mig, der stadig er ny i det her. Og hvad synes pigen egentlig selv om at blive slikket. tilsvarende er mit spørgsmål i forhold til at kysse. - Hun har måske givet BJ til 1-2-3 eller måske 5 andre fyre, inden du kysser med hende. Hvordan har I det med det? Når jeg spørger er det ikke, fordi jeg peger fingre af nogen eller vil have en lang diskussion. Jeg spørger alene, fordi jeg er nysgerrig. Jeg slikker gerne pigen fordi jeg selv tænder på det, og nyder hendes reaktioner på mit slikkeri. Og der vil ALTID have været én før dig. Enten for 30 min. siden eller i forrige uge. Forskellen er den sammen hvis ellers pigen har styr på sin egen hygiejne. Det samme gør sig gældende med kys. Og her kunne hun jo i princippet lige have fået en ordentlig møsser af den rottweiler hun har med på arbejde inden hun kommer ind til dig ;-) men hvad du ikke ved har du heller ikke ondt af vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 4. Februar, 2019 Man kan så vende den om, og spøgere hvorfor vi kysse dig og andre mænd, slikker jeres pik uden gummi ? Du kan have været sammen med din kone om morgen og nabo om formiddagen. Og på vej til os været sammen med en mand på en rasteplads Så la os alle bruge sund fornuft med renlighed, børste tænder og gå i bad. Det er er lærker med både renlighed og fræk sex. Jeg og en del synes sex bliver frækkere når der er våde kys med, frækkere når vi er kan slikke hinanden og fyre op for ægte liderlighed Afvis de piger der ik har styr på renlighed og husk selv værsæt tandbørste og sæbe. Og føl dit hjerte for hvad du har det godt med og repeteret hvad andre har det godt med. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 4. Februar, 2019 Citat Hvorfor vil mænd gerne? Fordi vi kan! Bestik, glas og kopper på en restaurant er mere beskidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrokenBlomst 32 Skrevet 4. Februar, 2019 Hvad så hvis man har en 4kant med 3 andre mænd er det så også ulækkert at i allesammen slikker og kysser hende, og at hun sutter den af på jer allesammen? Man går da i bad imellem og børster tænder, hvis du synes det er ulækkert så er du nok gået forkert, for det ved man jo ligesom er en del af pakken at man ikke er den eneste. Men man kan jo bare lade være at gøre nogne af delene, men synes fandme det er nedladende og dobbeltmoralsk at ligefrem sige det er ulækkert.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 4. Februar, 2019 Når vi er i spørge-mode: En ting der undrer mig: I piger der tilbyder kys... hvordan i al verden kan i nyde at kysse alle dem der tropper ind gennem døren? Jeg ville aldrig kunne kysse med alle kvinder derude; ikke en gang halvdelen af dem. Måske 10 procenter af dem. Max. Hvordan gør i for at kunne stoppe tungen i hver mands mund? Og sig nu ikke alle jeres kunder er frække og attraktive og smager godt - det er altså ikke muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 4. Februar, 2019 BrokenBlomst skrev, for 9 minutter siden: Hvad så hvis man har en 4kant med 3 andre mænd er det så også ulækkert at i allesammen slikker og kysser hende, og at hun sutter den af på jer allesammen? Man går da i bad imellem og børster tænder, hvis du synes det er ulækkert så er du nok gået forkert, for det ved man jo ligesom er en del af pakken at man ikke er den eneste. Men man kan jo bare lade være at gøre nogne af delene, men synes fandme det er nedladende og dobbeltmoralsk at ligefrem sige det er ulækkert.. Det er der jo heller ikke nogen der synes. Ts spørger jo “er det egentligt ikke lidt ulækkert?”, og hvis du læser svarerne, så er der ikke nogen, med en mulig enkel undtagelse, der synes det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 4. Februar, 2019 Jeg slikker gerne en glædespige, hvis jeg får lov. Jeg er også vild med både kys og tungekys. De glædespiger jeg har besøgt har alle som en haft en tip-top hygiejne, både krops- og mund. Så jeg har nydt de våde kys aldeles hæmningsløst . Jeg går også selv meget op i en god mund- og kropshygiejne. Jeg har altid børstet tænder lige inden jeg ankommer, og taget bad. Men jeg kunne godt tænke mig at spørge bl.a. Frække Tanja om du selv signalerer til din gæst at du godt kan lide det, og hvis ja, hvordan? De gange jeg selv har slikket har jeg fornemmet, at jeg mest fik lov fordi jeg pænt havde spurgt, da vi lavede vores aftale. Men det skulle jo gerne være behageligt og til glæde for hende, ellers er det måske bedre at lade være. Var det fordi jeg gjorde det "forkert" i forhold til hende, ville jeg forvente, at hun guidede mig så det blev som hun bedst kunne lide. Men det gjorde de ikke. Og ellers må jeg jo aflægge Tanja et besøg en dag . Niels Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 4. Februar, 2019 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Når vi er i spørge-mode: En ting der undrer mig: I piger der tilbyder kys... hvordan i al verden kan i nyde at kysse alle dem der tropper ind gennem døren? Jeg ville aldrig kunne kysse med alle kvinder derude; ikke en gang halvdelen af dem. Måske 10 procenter af dem. Max. Hvordan gør i for at kunne stoppe tungen i hver mands mund? Og sig nu ikke alle jeres kunder er frække og attraktive og smager godt - det er altså ikke muligt. At man tilbyder kys betyder ikke, at man så faktisk kysser med alle. Jeg gør ikke, jeg kysser kun hvis jeg har lyst (og gæsten har selvfølgelig), men hvis du kom Bananas, SÅ ville jeg helt sikkert kysse Og til trådstarter, hvis du ikke synes om tanken, så lad være med at kysse, slikke eller hvad det nu er 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 4. Februar, 2019 pgcand skrev, for 1 time siden: ER det egentlig ikke ulækkert, eller er det bare mig, der stadig er ny i det her. Det er bare dig der er ny i det game. Et eller andet sted er det vist meget naturligt at gøre sig alle mulige tanker, specielt i starten. Hvorfor så det ? Vel sagtens fordi det adskiller sig markant fra hvad man så at sige er/var vant til før man begyndte at købe sex. For de fleste forsvinder alle disse tanker, i takt med at man har købt mange gode oplevelser. Man bliver nødvendigvis ikke klogere på ens tanker og bekymringer, men konstatere bare, at de er uden betydning for de fede oplevelser man køber. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 4. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Det er bare dig der er ny i det game. Et eller andet sted er det vist meget naturligt at gøre sig alle mulige tanker, specielt i starten. Hvorfor så det ? Vel sagtens fordi det adskiller sig markant fra hvad man så at sige er/var vant til før man begyndte at købe sex. For de fleste forsvinder alle disse tanker, i takt med at man har købt mange gode oplevelser. Man bliver nødvendigvis ikke klogere på ens tanker og bekymringer, men konstatere bare, at de er uden betydning for de fede oplevelser man køber. Smukt skrevet, TheVoice. Det er præcis det samme jeg selv følte de første gange jeg besøgte en glædespige for knap 3,5 måned siden. At det var lidt underligt, men et tantekys var da fint nok. Nu nyder jeg, som skrevet andetsteds i denne tråd, også de våde tungekys. Selvfølgelig er det ikke alle de piger jeg har besøgt, der kyssede. Og det er også helt fint med mig. Hvis ikke hun er OK med det, er det bedre at lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Februar, 2019 Liv skrev, for 56 minutter siden: men hvis du kom Bananas, SÅ ville jeg helt sikkert kysse Fedterøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: SF ?? Er vi ude i noget politik nu?? Haha super fransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Februar, 2019 niels6663 skrev, 1 time siden: Jeg slikker gerne en glædespige, hvis jeg får lov. Jeg er også vild med både kys og tungekys. De glædespiger jeg har besøgt har alle som en haft en tip-top hygiejne, både krops- og mund. Så jeg har nydt de våde kys aldeles hæmningsløst . Jeg går også selv meget op i en god mund- og kropshygiejne. Jeg har altid børstet tænder lige inden jeg ankommer, og taget bad. Men jeg kunne godt tænke mig at spørge bl.a. Frække Tanja om du selv signalerer til din gæst at du godt kan lide det, og hvis ja, hvordan? De gange jeg selv har slikket har jeg fornemmet, at jeg mest fik lov fordi jeg pænt havde spurgt, da vi lavede vores aftale. Men det skulle jo gerne være behageligt og til glæde for hende, ellers er det måske bedre at lade være. Var det fordi jeg gjorde det "forkert" i forhold til hende, ville jeg forvente, at hun guidede mig så det blev som hun bedst kunne lide. Men det gjorde de ikke. Og ellers må jeg jo aflægge Tanja et besøg en dag . Niels Det kan ikke forklare. Kan ikke beskrive hvordan jeg ser ud gør eller siger når jeg har sex og giver mig hen. Jeg nyder det bare, så simpelt er det. Simpelthen fordi jeg elsker det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Det kan ikke forklare. Kan ikke beskrive hvordan jeg ser ud gør eller siger når jeg har sex og giver mig hen. Jeg nyder det bare, så simpelt er det. Simpelthen fordi jeg elsker det Jeg har jo nok formuleret mig uklart, sorry. Jeg tænkte nu mere på, hvordan du signalerer til din gæst, at du godt kan lide at modtage fransk. Nogle af glædespigerne jeg har besøgt har fx sagt, at nu var det min tur til "at yde lidt for sagen". Men de har aldrig ladet mig vide eller givet udtryk for, at de også gerne så, at min tunge søgte helt derned. Og når de ikke nævner, at de også virkelig nyder at modtage fransk, tager jeg det som et signal om, at det nok er mest "in private at home" de ønsker det. Dvs. off limit for mig. Så bringer jeg det ikke selv på bane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Februar, 2019 (edited) niels6663 skrev, for 20 minutter siden: Jeg har jo nok formuleret mig uklart, sorry. Jeg tænkte nu mere på, hvordan du signalerer til din gæst, at du godt kan lide at modtage fransk. Nogle af glædespigerne jeg har besøgt har fx sagt, at nu var det min tur til "at yde lidt for sagen". Men de har aldrig ladet mig vide eller givet udtryk for, at de også gerne så, at min tunge søgte helt derned. Og når de ikke nævner, at de også virkelig nyder at modtage fransk, tager jeg det som et signal om, at det nok er mest "in private at home" de ønsker det. Dvs. off limit for mig. Så bringer jeg det ikke selv på bane. De fleste af mine gæster har spurgt før besøg. Eller før vi går igang. Men altså min mis er virkelig "slikkable" så et par stykker har under agten spurgt hvor jeg så har sagt der må rigtig gerne slikkes Jeg ville os slikke hende hvis jeg kunne nå Redigeret 4. Februar, 2019 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Februar, 2019 pgcand skrev, for 3 timer siden: ER det egentlig ikke ulækkert, eller er det bare mig, der stadig er ny i det her. Det kommer an på, om pigen vasker imellem besøgene. Og om hun gurgler hals imellem besøgene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Februar, 2019 pgcand skrev, for 3 timer siden: Ja, som overskriften lyder er mit spørgsmål, hvorfor vil mange mænd gerne slikke en glædespige velvidende, at hun måske har været sammen med 1-2-3 måske 5 den samme dag? Fordi det (som regel) er den bedste måde at bringe hende i himlen på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 12 minutter siden: De fleste af mine gæster har spurgt før besøg. Eller før vi går igang. Men altså min mis er virkelig "slikkable" så et par stykker har under agten spurgt hvor jeg så har sagt der må rigtig gerne slikkes Jeg ville os slikke hende hvis jeg kunne nå Så ved jeg i hvert fald, at hvis jeg en dag besøger dig, så er det OK at lade tungen søge til de mere sydlige destinationer, end de mere nordlige og bjergrige destinationer den normalt ender ved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg