Hop til indhold
pgcand

Hvorfor vil mænd gerne?

Recommended Posts

niels6663 skrev, for 2 timer siden:

Men jeg kunne godt tænke mig at spørge bl.a. Frække Tanja om du selv signalerer til din gæst at du godt kan lide det, og hvis ja, hvordan? De gange jeg selv har slikket har jeg fornemmet, at jeg mest fik lov fordi jeg pænt havde spurgt, da vi lavede vores aftale. Men det skulle jo gerne være behageligt og til glæde for hende, ellers er det måske bedre at lade være. Var det fordi jeg gjorde det "forkert" i forhold til hende, ville jeg forvente, at hun guidede mig så det blev som hun bedst kunne lide. Men det gjorde de ikke.

Jeg synes der er stor forskel på om vi taler et førstegangs besøg hos en GP eller om det er en GP man har besøgt flere gange.  Jeg besøger typisk de samme GP´er, fordi så kan tingene udvikle sig, og man kommer til at kende hinanden.  De piger jeg besøger er forskellige omkring hvad de kan lide, og hvordan de vil kysses, slikkes osv.  Det er min erfaring, at det således også bliver meget lettere at tale om blandt andet de ting du spørger om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes der er stor forskel på om vi taler et førstegangs besøg hos en GP eller om det er en GP man har besøgt flere gange.  Jeg besøger typisk de samme GP´er, fordi så kan tingene udvikle sig, og man kommer til at kende hinanden.  De piger jeg besøger er forskellige omkring hvad de kan lide, og hvordan de vil kysses, slikkes osv.  Det er min erfaring, at det således også bliver meget lettere at tale om blandt andet de ting du spørger om.

Enig  vi  er  alle  forskellige. 

Det  er  ikke  sikkert  jeg  har  lyst  til  det  samme  med  2 forskellige  mænd. 

Bedre  at  spørge  ind  til  hvad  personen  kan  lide. 

Jeg  spørger  ofte  om  hvordan  manden  foretrækker  jeg  sutter  ham. Jeg  går  ikke  ud  fra  at  alle  mænd  kan  lide  det  på  samme  måde. 

Ved  gentagne  besøg  lærer  vi  lidt  om  hinandens  lyster  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker at gå ned på en pige/kvinde og heldigvis kan man jo sikre sig, at det er rent og dufter dejligt inden

Personligt går jeg hellere ned på en GP end en jeg har hevet med fra byen - en GP (af dem jeg ser) der ved jeg hygiegenen er i orden, det både ses og duftes og så dyrker de sex med gummi
det gør trunten i byen ikke altid... hun har hellre ikke nødvendigvis været i bad....siden den sidste ;)

Så er det bare uheldigt, at jeg er i forhold med en der ikke bryder sig om det? - det har jeg sq aldrig prøvet før
Så er det svært at øve sig på, at blive bedre....desværre

Det korte af det lange er, at hvis hun kan tage mig i munden, så kan jeg også med hende... det manglede bare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Det tror jeg bestemt du har ret i. Jeg har kun været i gamet siden oktober 2018. Så jeg besøger stadig primært nye glædespiger, for at finde ud af, hvad jeg mest på. Der er dog en jeg har besøgt et par gange og ønsker at besøge igen, og hende jeg besøgte sidst skal helt sikkert også besøges igen, for er i den grad skøn og dejlig. Så har jeg ikke sagt for meget :wub:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Nu er jeg så blevet en lidt ældre erfaren herre. Jeg besøger kuns GP'er som er med på lidt af hvert. Personligt vil jeg da mene at en hyggestund uden oralsex slet ikke er en hyggestund. Og det gælder begge veje. Personligt nyder jeg skam osse at pigen sådan bruger en finger til at "gå på odagelse" i forbudte huller på mig. Min tunge er nu heller ikke bleg for at Smutte lidt sydpå. Nåe okay er det med en rigtig god pige så må hun sørme osse godt bruge dildoen. Så derfor sørger jeg for at være ren selv inden jeg besøger en dejlig glædespige. Ja jeg har en tarmskyller. Prøv det det kan være dejligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Enig  vi  er  alle  forskellige. 

Det  er  ikke  sikkert  jeg  har  lyst  til  det  samme  med  2 forskellige  mænd. 

Bedre  at  spørge  ind  til  hvad  personen  kan  lide. 

Jeg  spørger  ofte  om  hvordan  manden  foretrækker  jeg  sutter  ham. Jeg  går  ikke  ud  fra  at  alle  mænd  kan  lide  det  på  samme  måde. 

Ved  gentagne  besøg  lærer  vi  lidt  om  hinandens  lyster  

Jeg er enig, Nemtøs. Men som tidligere nævnt har jeg spurgt et par gange og fået ja. Men min opfattelse var nu, at det vist mest var for at gøre mig glad. Så jeg har vænnet mig til, ikke at spørge om det første gang jeg besøger en ny. For jeg er alligevel ikke sikker på, at hun reelt nyder det. Og så er det måske bedre at give andre områder af hende opmærksomhed. Men ja, når jeg lærer dem bedre at kende ved efterfølgende besøg bliver det nemmere at bringe på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, 1 time siden:

Så ved jeg i hvert fald, at hvis jeg en dag besøger dig, så er det OK at lade tungen søge til de mere sydlige destinationer, end de mere nordlige og bjergrige destinationer den normalt ender ved :wub:;):rolleyes:

Ja tak :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Ja tak :D

Jeg tror de fleste ville "gå ned" på Frække Tanja ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blande mundvand og kønsvæsker, snuse og smage på hinandens kønsdele. Og mange nyder langt værre udskejelser, så som at involvere organet der tjener til at bortskaffe afføring. Sex er decideret ulækkert, hvis man betragter det fra den nøgterne vinkel. Et paradoks, et levn fra vores dyriske fortid som stikker ud i vores gennemteknologiske samfund, hvor alt kan klares af maskiner, og menneskene selv ligner maskiner mere og mere.

Så lad være med at tænke på den måde. Du mister i værste fald lysten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig ligeglad, slikker og kysser med glæde.

jeg har dog tit selv tænkt på det, da man selv med gummi kan stå og banke nosserne godt i mod, af samme grund ynder jeg også at trække den ud engang imellem og køre den op mellem læberne så nosserne rigtig kan nulre rundt i og omkring fissen, velvidende at den næste der kommer måske får lidt af mit nosse sved :D

”Suck my balls!!”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Når vi er i spørge-mode: En ting der undrer mig: I piger der tilbyder kys... hvordan i al verden kan i nyde at kysse alle dem der tropper ind gennem døren?

Jeg ville aldrig kunne kysse med alle kvinder derude; ikke en gang halvdelen af dem. Måske 10 procenter af dem. Max.

Hvordan gør i for at kunne stoppe tungen i hver mands mund? Og sig nu ikke alle jeres kunder er frække og attraktive og smager godt - det er altså ikke muligt.

Det er da langt fra sikkert, at de nyder det. Mon ikke pengene er en ret stor motiverende faktor for at gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 7 timer siden:

men hvis du kom Bananas, SÅ ville jeg helt sikkert kysse :wub:

Søde Liv,  når vi en gang ses, så skal jeg hviske noget kærligt i din mund  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 52 minutter siden:

Søde Liv,  når vi en gang ses, så skal jeg hviske noget kærligt i din mund  ;)

Nå? Hører Liv med munden? Sært nok, men glæd dig ellers til mødet, når du finder adressen :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig mødt en GP, som jeg ikke havde lyst til at slikke, men da jeg var ung var det ikke altid jeg turde. Men i de sidste 20 år eller mere har jeg gjort det  hver eneste gang og nydt det. Faktisk forstår jeg ikke at man kan have lyst til en pige uden at have lyst til at slikke og sutte og smage. 

Jeg gør det fordi jeg selv kan lide det, når jeg er liderlig har jeg lyst til det og så gør det mig endnu mere liderlig at gøre det. Det er dejligt når man kan mærke, at pigen nyder det, men jeg gør det altså ikke for hendes men for min egen nydelse. Da jeg var yngre var jeg ofte for genert til at sige fra starten at jeg gerne ville slikke, men jeg tror faktisk aldrig jeg er blevet stoppet, når jeg så dykkede ned, udover en enkelt eller to der ikke ville have min tunge helt indenfor. Nu har jeg lært at melde klarere ud, og jeg har altid fået lov.

At der har været andre forbi før mig og måske lige før med pik eller tunge har aldrig generet mig og sådan er det jo nu engang med GP'er og i øvrigt besøger jeg kun nogen, som jeg tror kræver kondom ved samleje hver gang. Sommetider kan man lugte gummiet fra den sidste, det er ikke nogen nydelse men ikke nok til afskrække mig. Ved nogen af pigerne virker det som om de bliver varmere i dagens løb så det ligefrem er en fordel ikke at være blandt dagens første gæster.

Med hensyn til kys har jeg det sådan, at jeg som regel meget gerne vil men kun hvis pigen ikke virker forbeholden eller som om hun helst er fri. Har hun det sådan foretrækker jeg at vi slet ikke kysser frem for overfladiske tantekys og jeg kan godt nyde at væré sammen med hende alligevel. Men det bedste er når vi begge slet ikke kan lade være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Juryen

Et eller andet skal tiden jo gå med, så hvorfor ikke hygge sig med lidt tungeleg imellem de skønne lårbasser. :wub: Og kan det en sjælden gang lykkes at få hende til at spjætte lidt, så er det da bare ekstra bonus. Og mht. om der har været nogen før, så antager jeg da at hun er jomfruelig...sådan da...men i hvert fald frisk, ren, velduftende og lækker. :wub::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Nå? Hører Liv med munden? Sært nok, men glæd dig ellers til mødet, når du finder adressen :D.

"I wasn't kissing her, I was whispering in her mouth" - Chico Marx når hans kone fandt ham i en indiskret situation med en dansepige.

Men jeg er sikker på at kysse med Liv er som at spise suppe med gaffel. Det er svært at få nok.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 42 minutter siden:

Fordi I får penge for det ;)

For mig og endel er det fordi vi kan lide det sex vi tilbyder og dobbelt fedt med ja pengene. 

Og der er piger der ikke tilbyder lide mine 2 nævnte sex ydelse fordi de modsat ikke har det godt med dette. Og vigtigt er jo vi tilbyder hvad vi hver selv synes er dejlig og fræk. Jeg håber virkelig ikke nogle piger tilbyder kys og superfrank kun for pengene skyld, at de ikke nyder det. Hvis det må i mænd vel hurtig  gemmenskuder det og ikke besøge pigen igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 42 minutter siden:

For mig og endel er det fordi vi kan lide det sex vi tilbyder og dobbelt fedt med ja pengene. 

Og der er piger der ikke tilbyder lide mine 2 nævnte sex ydelse fordi de modsat ikke har det godt med dette. Og vigtigt er jo vi tilbyder hvad vi hver selv synes er dejlig og fræk. Jeg håber virkelig ikke nogle piger tilbyder kys og superfrank kun for pengene skyld, at de ikke nyder det. Hvis det må i mænd vel hurtig  gemmenskuder det og ikke besøge pigen igen. 

Hej Coco

Jo, det gennemskuer man hurtigt. For mit eget vedkommende afventer jeg altid og ser, om hun begynder at kysse mig. Hvis hun gør, og det har de fleste heldigvis gjort :P, så besvarer jeg hendes kys med glæde, og især tungekyssene (måske jeg er lidt mere kinky end jeg lige gik og troede selv ;)). Men det er ikke alle, der har kysset mig, og det  er også helt fint med mig. Så er det nok fordi hun enten ikke er OK med det, eller ikke har følt den rette kemi med mig. Det er som det er, det må man bare acceptere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...