Guest lurik Skrevet 6. Februar, 2019 Jeg er ved at rydde op. Nogen der kan bruge min Adidas trøje ellers ryger den ud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 803 Skrevet 6. Februar, 2019 Måske - det ser ud til at være min størrelse .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 6. Februar, 2019 Ellers tak - går kun i kortærmede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 6. Februar, 2019 Tak for buddet. Tror desværre ikke der er plads til mine tævepatter Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Februar, 2019 Følger spegepølsen med? Hvis ja vil jeg gerne smage/ øhhhj prøve. @Christina ssbbw er det noget for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1462 Skrevet 6. Februar, 2019 Undskyld men er det en joke tror FB har en salgsgruppe ellers findes der mange genbrugsbutikker der kan ha glæde af brugt tøj 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Februar, 2019 Madame Illona skrev, for 1 minut siden: Undskyld men er det en joke tror FB har en salgsgruppe ellers findes der mange genbrugsbutikker der kan ha glæde af brugt tøj Prøv at, kigge til højre på billedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1462 Skrevet 6. Februar, 2019 kanonkongen skrev, for 2 minutter siden: Prøv at, kigge til højre på billedet Ej det bare typisk mig Hahaha !!!! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Februar, 2019 Madame Illona skrev, Lige nu: Ej det bare typisk mig Hahaha !!!! Ja træls man ikke, altid kan se skoven for alle pikkene. Eller i dette tilfælde en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 43 minutter siden: Følger spegepølsen med? Hvis ja vil jeg gerne smage/ øhhhj prøve. @Christina ssbbw er det noget for dig? Hvad? Er den så stor at du vil dele? Ja tak. Jeg vil gerne have trøjen. Det er hverken min farve eller størrelse, men jeg betaler gerne for den alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 6. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Følger spegepølsen med? Hvis ja vil jeg gerne smage/ øhhhj prøve. @Christina ssbbw er det noget for dig? Du må prøve min! Den er gratis og smager ikke af salt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 6. Februar, 2019 Er muligvis interesseret. Vil du bytte med disse Converse sko, næsten ikke brugt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 6. Februar, 2019 Sikke meget brugt tøj og brugte sko jeg pludselig får lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. Februar, 2019 personligt, er jeg klart mere til Converse end Adidas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 6. Februar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Sikke meget brugt tøj og brugte sko jeg pludselig får lyst til. Du er velkommen til at komme og prøve, om det er din størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 6. Februar, 2019 Milf GFE skrev, Lige nu: personligt, er jeg klart mere til Converse end Adidas Du er også velkommen til at prøve, om størrelsen passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. Februar, 2019 (edited) Julius skrev, for 13 minutter siden: Du er også velkommen til at prøve, om størrelsen passer ... jeg kan godt være bange for, at de bliver lige vel store til mig...! Men det er der vel råd for Redigeret 6. Februar, 2019 af Milf GFE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 6. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 5 minutter siden: ... jeg kan godt være bange for, at de bliver lige vel store til mig...! Men det er der vel råd for Jeg er villig til at forhandle, man skal jo ikke gå i for små sko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. Februar, 2019 Julius skrev, for 12 minutter siden: Jeg er villig til at forhandle, man skal jo ikke gå i for små sko ha ha... i nogle sammenhænge, er det vel en fordel, at skoen sidder lidt tight eller? men selvfølgelig ikke så stramt, at det bliver svært at bevæge sig og man bliver klemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 6. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 10 minutter siden: ... jeg kan godt være bange for, at de bliver lige vel store til mig...! Men det er der vel råd for Du kan vel bare lægge en sål i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 6. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 4 minutter siden: ha ha... i nogle sammenhænge, er det vel en fordel, at skoen sidder lidt tight eller? men selvfølgelig ikke så stramt, at det bliver svært at bevæge sig og man bliver klemt Der skal være lidt bevægelsesfrihed, jeg bryder mig ikke om, når noget strammer for meget ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. Februar, 2019 Julius skrev, for 5 minutter siden: Der skal være lidt bevægelsesfrihed, jeg bryder mig ikke om, når noget strammer for meget ... Point taken. På den anden side kan sko jo også blive foooor store, så man slet ikke kan holde dem på. Det er ikke hensigtsmæssigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 6. Februar, 2019 Julius skrev, for 30 minutter siden: Er muligvis interesseret. Vil du bytte med disse Converse sko, næsten ikke brugt. Åeeh ja de Converse ser nice ud kan vi godt finde ud af bare de ikke svubber det kan give nogle grimme væskende vabler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 6. Februar, 2019 Julius skrev, for 6 minutter siden: Der skal være lidt bevægelsesfrihed, jeg bryder mig ikke om, når noget strammer for meget ... Det kan være dejligt når den strammer meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg