Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 Hej Min sexede unge veninde vil gerne holde et set up næste søndag hos mig (i Aarhus) og jeg har selvfølgelig modvilligt sagt ja (der falder jo kun naturalier af, men hvad gør man ikke). Hun vil gerne det bliver en god oplevelse og at dem der kommer er seriøse og har pli - Det er lidt en luder for en dag oplevelse, men beløbet er ikke det vigtigste... Hun vil gerne give BJ (Det elsker hun … som i ELSKER) i løbet af dagen for at afslutte med et mini GB (måske der er en heldig undervejs der får lov at knalde)... Hvad tænker I der skal til for at hun får en god oplevelse og har I gode råd - regner med at slå det op på AL. Hun vil helst se billeder af folk - vil mænd/I sende det? og/eller en kort beskrivelse? Hvad skulle prisen være for 15/20 minutters BJ (ja varer det 30 er det vel også ok).. HVad med mini GB for 4 personer i et par timer... Hun er ren amatør og har aldrig gjort det her før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 8. Februar, 2019 (edited) Dezmodevil skrev, 1 time siden: Hej Min sexede unge veninde vil gerne holde et set up næste søndag hos mig (i Aarhus) og jeg har selvfølgelig modvilligt sagt ja (der falder jo kun naturalier af, men hvad gør man ikke). Hun vil gerne det bliver en god oplevelse og at dem der kommer er seriøse og har pli - Det er lidt en luder for en dag oplevelse, men beløbet er ikke det vigtigste... Hun vil gerne give BJ (Det elsker hun … som i ELSKER) i løbet af dagen for at afslutte med et mini GB (måske der er en heldig undervejs der får lov at knalde)... Hvad tænker I der skal til for at hun får en god oplevelse og har I gode råd - regner med at slå det op på AL. Hun vil helst se billeder af folk - vil mænd/I sende det? og/eller en kort beskrivelse? Hvad skulle prisen være for 15/20 minutters BJ (ja varer det 30 er det vel også ok).. HVad med mini GB for 4 personer i et par timer... Hun er ren amatør og har aldrig gjort det her før Redigeret 8. Februar, 2019 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 8000 skrev, for 8 minutter siden: Øh hvad har det af relevans for mit spørgsmål - Jeg vil jo netop gerne undgå dette og jeg mener stadig det jeg skrev i 2016 - Det er sgu da amatør agtigt af dig at linke uden en bemærkning om hvor du vil hen md det. I øvrigt så kan jeg fortælle dig at hun er vildt tændt på at afslutte med et mini GB hvor der skal komme 3 personer ud over mig... Hvis jeg kender hende ret så kører hun alle trætte i de 2-3 timer det varer OG vi har bestemt at 500 er en fair pris.... Tror bare jeg lader det står for sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 8. Februar, 2019 Hej - du har rigelige evner ift. at lave en solid beskrivelse ift. din problemstilling; jeg foreslår du bruger dine evner til SELV at finde de passende kundepriser, så din ´veninde´ kan få en oplevelse;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Februar, 2019 Jeg havde nok grebet det anderledes an. Der er jo tale om en kvinde der har nogle fantasier, men absolut ingen erfaring i købesex branchen. Alene det forhold, at hun gerne vil se billeder får mig til at tænke, at der nok skal tages en alvorlig snak med pigen omkring hvad købesex handler om. Hvis hun stadig efter en sådan snak er tændt på at prøve det, ville jeg nok foreslå, at hun på forsøgsbasis prøver at lave en enkelt eller to almindelige købesex aftaler i trygge omgivelser. Det er før set, at når det kommer til stykket, så var der langt fra fantasierne til virkeligheden. Måske svarer hun "Jamen jeg har da ikke lyst til at blive GP´er jeg har bare en fantasi". Faktum er blot at sådan kan man ikke differentiere sine oplevelser når man tager penge for seksuelle ydelser. Alternativt kunne hun jo bare smutte i en swingerclub, for at afprøve nogle af hendes fantasier. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 26 minutter siden: Jeg havde nok grebet det anderledes an. Der er jo tale om en kvinde der har nogle fantasier, men absolut ingen erfaring i købesex branchen. Alene det forhold, at hun gerne vil se billeder får mig til at tænke, at der nok skal tages en alvorlig snak med pigen omkring hvad købesex handler om. Hvis hun stadig efter en sådan snak er tændt på at prøve det, ville jeg nok foreslå, at hun på forsøgsbasis prøver at lave en enkelt eller to almindelige købesex aftaler i trygge omgivelser. Det er før set, at når det kommer til stykket, så var der langt fra fantasierne til virkeligheden. Måske svarer hun "Jamen jeg har da ikke lyst til at blive GP´er jeg har bare en fantasi". Faktum er blot at sådan kan man ikke differentiere sine oplevelser når man tager penge for seksuelle ydelser. Alternativt kunne hun jo bare smutte i en swingerclub, for at afprøve nogle af hendes fantasier. Det er da nogle gode pointer og sikkert velment - sjovt at det er kritikkerne der kommer frem. Vi har fuld styr på hvad der skal ske og hendes fantasi er at give BJ for penge og føle sig lidt som en luder i en dag … ud over det så er det i trygge rammer hos mig og jeg har erfaring med lignende set ups …. var bare lidt nysgerrig på om der kunne være brugbare indput… mini GB er med særligt udvalgte Swingerklub: Det går du så bare ud fra hun ikke har været eller? Det har du vist ikke for der tages ikke penge for seksuelle ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Februar, 2019 Dezmodevil skrev, for 22 minutter siden: Det er da nogle gode pointer og sikkert velment - sjovt at det er kritikkerne der kommer frem. Vi har fuld styr på hvad der skal ske og hendes fantasi er at give BJ for penge og føle sig lidt som en luder i en dag … ud over det så er det i trygge rammer hos mig og jeg har erfaring med lignende set ups …. var bare lidt nysgerrig på om der kunne være brugbare indput… mini GB er med særligt udvalgte Swingerklub: Det går du så bare ud fra hun ikke har været eller? Det har du vist ikke for der tages ikke penge for seksuelle ydelser Det var blot velment. Ligesom man skal snakke om og fokusere på de dejlige seksuelle fantasier, er det bare min erfaring at nogle glemmer den anden samtale, og bare kaster sig ud idet. Dejligt at høre at i fuld styr på tingene. Held og lykke med arrangementet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 19 minutter siden: Det var blot velment. Ligesom man skal snakke om og fokusere på de dejlige seksuelle fantasier, er det bare min erfaring at nogle glemmer den anden samtale, og bare kaster sig ud idet. Dejligt at høre at i fuld styr på tingene. Held og lykke med arrangementet Tak - sådan tog jeg det også... Vi tager da også en aftale af gangen... det er ikke noget jeg har efterspurgt, men vi snakker og udlever mange fantasier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus33 17 Skrevet 8. Februar, 2019 Hej Dezmodevil Du skal passe på at du ikke bliver beskyldt for rufferi Jeg har engang brugt en hjemmeside hvor par og piger lavede gangbang uden betaling det var dog muligt at give et beløb til diverse udgifter kan ikke lige huske hvad siden hed hilsen Claus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 Claus33 skrev, for 9 minutter siden: Hej Dezmodevil Du skal passe på at du ikke bliver beskyldt for rufferi Jeg har engang brugt en hjemmeside hvor par og piger lavede gangbang uden betaling det var dog muligt at give et beløb til diverse udgifter kan ikke lige huske hvad siden hed hilsen Claus Jeg modtager ingen penge overhovedet - og rører dem heller ikke i transaktionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 8. Februar, 2019 Dezmodevil skrev, for 5 timer siden: Øh hvad har det af relevans for mit spørgsmål - Jeg vil jo netop gerne undgå dette og jeg mener stadig det jeg skrev i 2016 - Det er sgu da amatør agtigt af dig at linke uden en bemærkning om hvor du vil hen md det. I øvrigt så kan jeg fortælle dig at hun er vildt tændt på at afslutte med et mini GB hvor der skal komme 3 personer ud over mig... Hvis jeg kender hende ret så kører hun alle trætte i de 2-3 timer det varer OG vi har bestemt at 500 er en fair pris.... Tror bare jeg lader det står for sig selv Husk lige køkkenrullen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 8. Februar, 2019 Master Bator skrev, Lige nu: Husk lige køkkenrullen.... Fuck det er godt set - Ja det kan jo så læses på 3 måder.... at der kommer 3 andre på besøg.... at vi alle skal ejakulere eller at de 3 andre skal sprøjte ud over mig... DET ER JEG ABSOLUT IKKE TIL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgil 80 Skrevet 8. Februar, 2019 Dezmodevil skrev, for 37 minutter siden: Fuck det er godt set - Ja det kan jo så læses på 3 måder.... at der kommer 3 andre på besøg.... at vi alle skal ejakulere eller at de 3 andre skal sprøjte ud over mig... DET ER JEG ABSOLUT IKKE TIL Øv! Count me out then Men lyder frækt. Ville gerne have deltaget, hvis jeg boede omkring Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg