Massagefyr 6 Skrevet 8. Februar, 2019 (edited) Hej søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder? Massagefyr Redigeret 8. Februar, 2019 af Massagefyr Manglende info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 8. Februar, 2019 Massagefyr skrev, Lige nu: Hej søger frisk pige som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder? Massagefyr Du bliver nok nød til at nævne hvor i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massagefyr 6 Skrevet 8. Februar, 2019 sorry - godt spottet. tak - har rettet original opslag. Men det er i Storkøbenhavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Februar, 2019 Massagefyr skrev, for 1 time siden: Hej søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder? Massagefyr Kom til Jydeland - jeg synes det er frækt ligelænge jeg/vi ikke genere andre med legen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massagefyr 6 Skrevet 8. Februar, 2019 Hej nem tøs. God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Februar, 2019 Massagefyr skrev, for 3 timer siden: Hej nem tøs. God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea? Jo du husker rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massagefyr 6 Skrevet 26. Juli, 2019 Hej nemtøs Hvordan ser din næste uge ud?? massagefyren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kolding-M 3 Skrevet 27. Juli, 2019 Nemtøs skrev, den 8/2/2019 at 19:17: Kom til Jydeland - jeg synes det er frækt ligelænge jeg/vi ikke genere andre med legen Jeg tager gerne imod anbefalinger i det jyske. Har forespurgt hos flere, men indtil videre er det kun blevet til afslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 27. Juli, 2019 Hvor i Jylland træffes du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 152 Skrevet 1. August, 2019 Jeg er frisk på det meste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 1. August, 2019 Tekla skrev, for 2 timer siden: Jeg er frisk på det meste Ja det er du jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. Du er bare så fantastisk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 1. August, 2019 SpankingSub skrev, 1 time siden: Ja det er du jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. Du er bare så fantastisk Enig prøvede Tekla ved Ballerup Cykelbane, frækt som bare fanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg