Guest Milf GFE Skrevet 8. Februar, 2019 Godaften, er bare nysgerrig. Efter at have nydt andres historier derinde gennem noget tid, besluttede jeg her til aften at forfatte een selv. Så når folkene bag har læst (og forhåbentligt) godkendt min historie, tja, så bliver den offentliggjort. Og så må jeg jo bare vente spændt på, om det bliver rated til alt mellem een og fem stjerner. Smiler. Man kan jo aldrig helt vide, om historierne derinde er noget, som forfatterne selv har oplevet, eller om det er det pure opspind og fantasiens værk. Har kaldt mig "Mila Milf" derinde, hvis nogen skulle ha lyst til at læse med... - en del af historien vil måske frastøde nogen. Det skal jeg på forhånd undskylde for. Historien bør komme på engang efter den 23. i denne måned. Krydser fingre. Knus og god aften til jer alle. M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 8. Februar, 2019 hvorfor sku de da støde nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 8. Februar, 2019 Det ville ligesom være at skyde sig selv totalt i foden, hvis jeg afslørede historiens indhold her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 9. Februar, 2019 Milf GFE skrev, den 8/2/2019 at 19:09: Det ville ligesom være at skyde sig selv totalt i foden, hvis jeg afslørede historiens indhold her. Milf GFE skrev, den 8/2/2019 at 18:46: Efter at have nydt andres historier derinde gennem noget tid, besluttede jeg her til aften at forfatte een selv. Så når folkene bag har læst (og forhåbentligt) godkendt min historie, tja, så bliver den offentliggjort. Venter i spænding på hvad den skæve hjerne har produceret.. /North Lige er kedeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 10. Februar, 2019 Næh, men det skal jeg da til nu & glæder mig til at læse din historie! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 10. Februar, 2019 Venter i spænding... Der er også fantasier mv. på totalsex.dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 10. Februar, 2019 Alt efter hvordan den bliver modtaget, så kunne jeg nok godt finde på at skrive andet og mere. Holder af at sætte ord sammen, og min hjerne / fantasi og oplevelser samlet sammen gennem et skørt liv, giver et vist `bagkatalog` at hente inspiration i... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 11. Februar, 2019 North skrev, den 10/2/2019 at 00:27: Venter i spænding på hvad den skæve hjerne har produceret.. /North Lige er kedeligt.. ... så vidt jeg ved, er mit ansigt ret symmetrisk, men at hjernen indeni er 'skæv', kan du da nok ha ret i. Ville måske snarere kalde den sexet - altså min hjerne. For selvom jeg da er meget dejlig udenpå, så er min hjerne og min fantasi klart den aller frækkeste del af mig...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 11. Februar, 2019 Er bange for at min hjerne også er mest kreativ og opfindsom når det kommer til sex.. Hvilken kategori mon historien skal findes i? /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. Februar, 2019 smiler. satte en del krydser. vist noget med almindelig sex fantasi og nogle andre men du må kunne søge på mit profilnavn og ellers hed den vist noget med "overarbejde" i overskriften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. Februar, 2019 Siden (som jeg aldrig havde hørt om) får nok ikke ligefrem nogle priser for deres grafiske layout. Men det er nok ikke det som er det essentielle på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 12. Februar, 2019 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Siden (som jeg aldrig havde hørt om) får nok ikke ligefrem nogle priser for deres grafiske layout. Men det er nok ikke det som er det essentielle på siden Det har du så ganske ret i. Prøvede at åbne den her til aften. Der blev jeg mødt af en besked gående på, at de var ved at opdatere layout, men ikke kunne sige noget eksakt ang. hvornår siden er 'oppe' igen. Så dem, der står bag, har nok selv været opmærksomme på den udfordring. Så må vi jo væbne os med tålmodighed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 7 minutter siden: Det har du så ganske ret i. Prøvede at åbne den her til aften. Der blev jeg mødt af en besked gående på, at de var ved at opdatere layout, men ikke kunne sige noget eksakt ang. hvornår siden er 'oppe' igen. Så dem, der står bag, har nok selv været opmærksomme på den udfordring. Så må vi jo væbne os med tålmodighed... Jeg må så indrømme at min altid tilstedeværende nysgerrighed fik mig til at åbne en tilfældig historie. Jeg tænkte, hvor vildt kan det blive? Jeg fik rodet mig ud i en historie om en pige som blev gennemknaldet af det halve kongerige i en campingvogn. Ikke ligefrem en godnathistorie for min børn, skulle jeg hilse og sige. Tak for kaffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 14. Februar, 2019 underdog40 skrev, den 12/2/2019 at 23:31: Jeg må så indrømme at min altid tilstedeværende nysgerrighed fik mig til at åbne en tilfældig historie. Jeg tænkte, hvor vildt kan det blive? Jeg fik rodet mig ud i en historie om en pige som blev gennemknaldet af det halve kongerige i en campingvogn. Ikke ligefrem en godnathistorie for min børn, skulle jeg hilse og sige. Tak for kaffe ... skal jeg forstå dit skriv således, at du aldrig skal læse mere på det site? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 14. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 59 minutter siden: ... skal jeg forstå dit skriv således, at du aldrig skal læse mere på det site? Tvivler. Blev ikke rigtig hooked...men man skal aldrig sige aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg