Hop til indhold
Rejsenetværk

Lav en cafe for blottere og kiggere

Recommended Posts

Kunne man ikke lave en cafe ud af det her, for kvindelige ekshibitionister og mandlige voyeurister, og omvendt ?

Forbudt for mænd: 28-årige Anna vil have kvinder til at sidde med spredte ben i sine stole
Udlandet er vilde med den danske designer Anna Aagaard Jensen og hendes kvinde-stole.
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/forbudt-maend-28-aarige-anna-vil-have-kvinder-til-sidde-med-spredte-ben-i-sine-stole 

Ekshibitionist
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ekshibitionist 

Voyeurisme
http://denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Sexologi/voyeurisme 

Tænker at konceptet bør være,  at dem der vil begloes, skal sidde nøgne med spredte ben, mens dem der glor godt må have tøj på.

Ok man kunne så bytte roller, på ulige og lige datoer.

Spørgsmålet er nok, om cafeen vil kunne få nok kvindelige kunder, der gider at se på mænd der blotter sig i de stole, på datoer hvor det er deres tur til at glo?

Det er sevfølgelig også spøgsmålet om der er kvinder nok, der gider at fylde stolene op, mændene skal nok komme, hvis der er ;)

Det er selvfølgelig aldrig i orden, at gå og blotte sig uønsket for andre i det offentlige rum, men der kommer jo fra tid til anden nogle triste retssager ud af, at nogle krænker andre med deres lyster.

Mon en sådan cafe vil få disse mennesker til at ændre adfærd, eller er det, det forbudte der tricker lige så meget, som trangen til at blotte sig for, og at beglo andre, hvor og når det ikke er i orden.

På sådan en cafe, med de her stole kan man i ro og mag sidde med sin espresso, eller sin latte, blotte sig af lyst, og beglo af lyst :)

Kunstnerens originalværker vil nok være lige dyre nok til sådan en cafe, og mon ikke også, at hun vil forbyde brugen af sine værker til et sådant formål.

Men en handyman med hænderne skruet rigtigt på, kunne nok lave nogle brugbare stole, hvori man kun kan sidde med spredte ben.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Du kan jo forelægge Tivilihotellet ideen. Jeg forstår, du har din gang dér.

Desværre så kan man ikke sige at jeg har min gang der, for jeg har kun været der en gang, i godt selskab  sammen med Trine Tease til wievbrunch på 11 etage.

Men jeg har bestemt lyst til at gøre det igen, hvis I er nogle der vil med.

Får snart fri i 14 dage, hvor jeg vil kunne.

Men nej, jeg spørger dem ikke om de vil afholde en brunch for blottere og kiggere, gør jeg det kommer jeg nok i den sorte bog for det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Rejse,har du mod på selv og smide opsparing efter sådan et projekt?:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Rejse,har du mod på selv og smide opsparing efter sådan et projekt?:)

Enzo.

Nej

Tænker at det kunne laves som noget sammenskuds, uden profit for øje?

Måske som en aftale med et sted, til lukkede arrangementer med tilmelding.

Stedet skal selvfølgelig kunne opnå en lejeindtægt, entre, og eller omsætning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Nej

Tænker at det kunne laves som noget sammenskuds, uden profit for øje?

Måske som en aftale med et sted, til lukkede arrangementer med tilmelding.

Stedet skal selvfølgelig kunne opnå en lejeindtægt, entre, og eller omsætning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Okay så:)

I din indledning får du det bare til at lyde som en helt almindelig Café med normale driftsvilkår.

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Okay så:)

I din indledning får du det bare til at lyde som en helt almindelig Café med normale driftsvilkår.

Enzo.

Ja sådan fik jeg det jo til at lyde, men kvalificerede kommentarer, indbyder jo til at forsøge på at komme med kvalificerede svar :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som ung sad jeg med hard-on og tegnede nøgne kvinder. Croquis kalder man det vist på fransk. Og dansk :-)

Senere kom jeg i en gruppe på Nørrebro i København, hvor også dem der tegnede var nøgne, og kvinden viste os alt. Således tegnede vi i en times tid. Bagefter knaldede vi hende :-)  dejligt, frækt, var det.

Vi fandt hinanden gennem annoncer i ‘Kom frit frem, der blev trykt i Politiken dengang. Cirka sidst i 1980erne.

Undervejs var det en forening under navnet ‘Frie Kroppe’, der arrangerede det.

Det stoppede desværre.

Skal jeg finde noget lignende i dag - der ligner, men slet ikke ligner alligevel - er det i Cityswingers. Der er det dog uden, at der tegnes først, og både mænd og kvinder er næsten helt nøgne. Der vises frem, der kikked, og der knaldes ofte igennem, især når der er gangbang.

Jeg ved godt det ikke præcis er det, Rejse efterlyser, men det er det, jeg kender, der kommer tættest på.

Men måske Cityswingers kunne fristes til st være arrangør af sådanne ‘påklædte mænd - nøgne kvinder’ arrangementer af fx 2-3 timers varighed. De har mange andre typer arrangementer se www.swingeren. dk

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker også lidt, om mennesker med dens slags lyster, har et kodeks for pli og god opførsel.

Altså, selvfølgelig ved vi flest godt hvordan vi skal opføre os i swinger klubber etc.

Men det er jo meget normalt at enlige mænd tager sig en spiller til, hvad de kan og må observere i behørig afstand af hvad andre foretager sig.

Og spørgsmålet er måske lidt, om sådanne arrangementer bør være med forbud mod onani af kiggere, såvel for mænd som kvinder, eller om det skal være med køkken ruller og affaldspande, til fri afbenyttelse af alle kiggerne.

Ja jeg ved ikke hvad kodeks vil skulle være?

Der vil måske bestå et dilemma i, at arrangementer kan tiltrække mange uindviede/uvidende kiggere, som måske har en anden forestilling om hvad som er god stil, end dem som stiller op til at blive kigget på, mener at der er god stil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Men det er jo meget normalt at enlige mænd tager sig en spiller til, hvad de kan og må observere i behørig afstand af hvad andre foretager sig.

Og spørgsmålet er måske lidt, om sådanne arrangementer bør være med forbud mod onani af kiggere, såvel for mænd som kvinder, eller om det skal være med køkken ruller og affaldspande, til fri afbenyttelse af alle kiggerne.

Jeg så for et stykke tid siden i en avis et kyskhedsbælte for mænd. Det kunne måske afhjælpe din betænkelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 41 minutter siden:

Jeg så for et stykke tid siden i en avis et kyskhedsbælte for mænd. Det kunne måske afhjælpe din betænkelighed.

X jeg sætter overvejende stor pris på dine, for det meste saglige og værdifulde bidrag i forum.

Men du kan have en kedelig tendens til at latterliggøre, alt som falder udenfor din forestillingsevne.

Jeg er ikke selv uden humor, men der er lige i øjet humor, og så er der kiksede bidrag, som bare giver indtryk af at ville undergrave tråden, og det er det du sommetider gør.

Hvorfor anmelder jeg det ikke, det gør jeg ikke fordi at du ikke er ondsindet, og at jeg kan leve med det så langt så godt.

Men nu ved du hvad jeg nogen gange tænker, uden at jeg at den grund mener at det bør anmeldes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

X jeg sætter overvejende stor pris på dine, for det meste saglige og værdifulde bidrag i forum.

Men du kan have en kedelig tendens til at latterliggøre, alt som falder udenfor din forestillingsevne.

Jeg er ikke selv uden humor, men der et lige i øjet humor, og så er der kiksede bidrag, som bare giver indtryk af at ville undergrave tråden, og det er det du sommetider gør.

Hvorfor anmelder jeg det ikke, det gør jeg ikke fordi at du ikke er ondsindet, og at jeg kan leve med det så langt så godt.

Men nu ved du hvad jeg nogen gange tænker, uden at jeg at den grund mener at det bør anmeldes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Mit indlæg var skam alvorligt ment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 51 minutter siden:

Senere kom jeg i en gruppe på Nørrebro i København, hvor også dem der tegnede var nøgne, og kvinden viste os alt. Således tegnede vi i en times tid. Bagefter knaldede vi hende :-)  dejligt, frækt, var det.

For pokker hvor kom jeg til at grine da jeg læste det :D

Jeg ser liderlige mænd for mig, som laver ligegyldige kruseduller og tændstiksfigurer mens de bare venter utålmodigt på at hoppe på det stakkels pigebarn :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

For pokker hvor kom jeg til at grine da jeg læste det :D

Jeg ser liderlige mænd for mig, som laver ligegyldige kruseduller og tændstiksfigurer mens de bare venter utålmodigt på at hoppe på det stakkels pigebarn :) 

Jamen Underdog da. Du er da ret skarp. 

De fleste - bortset fra mig selv - tegnede nemlig bare kruseduller, fuldstændig som du ser for dig :-)

Men du tager lidt fejl med kvinden, for hun var ret vild med både at vise sig frem og bagefter med at lege og hygge med 6-7-8 tissemænd. Stille og roligt godt nok, men alle blev glade :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden:

... spørgsmålet er måske lidt, om sådanne arrangementer bør være med forbud mod onani af kiggere, såvel for mænd som kvinder, eller om det skal være med køkken ruller og affaldspande, til fri afbenyttelse af alle kiggerne.

Ja jeg ved ikke hvad kodeks vil skulle være?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg synes helt bestemt, at der skal være plads til begejstring for både mænd og kvinder.

At se på nøgne tissekoner, kusser, fisser, skræv, eller hvad man nu kalder dem, som man kun må kikke på, synes jeg er kedeligt. Det var frækt da jeg var 13 år, men det er ikke længere nok til, at det vækker min interesse. 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...