Cesso 4 Skrevet 25. Januar, 2013 Jeg er lige kommet hjem fra et møde med [email protected] på First Hotel ved Østerbro station i KBH. Det er INGEN tvivl i mit sind om at den pige er psykisk syg og en svindler. Jeg skal nok skrive mere om hvorfor, men skylder mig at advare, hvis andre også skal den vej. Hendes tlf nr er 22539492. Jeg ved ikke om jeg må skrive det her, men så må admin bare fjerne det hvis jeg ikke må. Jeg vender tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 25. Januar, 2013 Tja, så var det min tur til at blive snydt Jeg har lidt på fornemmelsen at hende her er taget til KBH nu: http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=722 Jeg fandt en annonce på Annoncelight, med denne tekst: "Skriv en mail til mig på [email protected](Jeg svarer ikke på mail, så for kontakt - skriv dit telefon nr. og jeg svarer via sms). Alt er med kondom undtagen ..." En halv time efter var annoncen slettet, og her burde min første alarmklokke have ringet. Jeg fik talt med hende, og her lød hun sød nok, men hendes sidste sms var pludselig med hemmeligt nr, og her burde min anden alarmklokke have ringet. Fra det øjeblik hun åbnede døren var hun underlig afvisende, og til trods for at hun ser ret klam ud i mine øjne, var jeg så dum at give hende 800 for en time. Den pris burde have fået min tredje alarmklokke til at ringe. Vi smed tøjet, og fatter ikke hvorfor at jeg kom så langt, for køn var hun ikke. Pludselig råber hun op om at jeg lugter, og sender mig i bad. Fjerde alarmklokke... Da jeg kom ud af badet brokkede hun sig over at jeg havde tørt mig i et håndklæde som den forrige gæst havde brugt. Men at det var helt rent, var ikke et argument der bed på. Jeg begyndte at tage tøj på, for nu var femte alarmklokke ved at gøre mig døv. Vi fik da skældt ud på hinanden, og imedens jeg tog tøj på, var jeg så sur, at jeg overvejede at smadre hendes pc. Men når man som hende laver den slags numre, har man helt sikkert våben med. Min lille latterlige hævn blev så at smide den stor wc rulle i kummen og trykke på knappen. Hvis mit første indlæg bliver redigeret mht oplysninger, så send mig en pm hvis du tror at du er på vej i armene på den klamme so. Og nu skal det heavy på anlægget :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 25. Januar, 2013 Tja, så var det min tur til at blive snydt Jeg har lidt på fornemmelsen at hende her er taget til KBH nu: http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=722 Jeg fandt en annonce på Annoncelight, med denne tekst: "Skriv en mail til mig på [email protected](Jeg svarer ikke på mail, så for kontakt - skriv dit telefon nr. og jeg svarer via sms). Alt er med kondom undtagen ..." En halv time efter var annoncen slettet, og her burde min første alarmklokke have ringet. Jeg fik talt med hende, og her lød hun sød nok, men hendes sidste sms var pludselig med hemmeligt nr, og her burde min anden alarmklokke have ringet. Fra det øjeblik hun åbnede døren var hun underlig afvisende, og til trods for at hun ser ret klam ud i mine øjne, var jeg så dum at give hende 800 for en time. Den pris burde have fået min tredje alarmklokke til at ringe. Vi smed tøjet, og fatter ikke hvorfor at jeg kom så langt, for køn var hun ikke. Pludselig råber hun op om at jeg lugter, og sender mig i bad. Fjerde alarmklokke... Da jeg kom ud af badet brokkede hun sig over at jeg havde tørt mig i et håndklæde som den forrige gæst havde brugt. Men at det var helt rent, var ikke et argument der bed på. Jeg begyndte at tage tøj på, for nu var femte alarmklokke ved at gøre mig døv. Vi fik da skældt ud på hinanden, og imedens jeg tog tøj på, var jeg så sur, at jeg overvejede at smadre hendes pc. Men når man som hende laver den slags numre, har man helt sikkert våben med. Min lille latterlige hævn blev så at smide den stor wc rulle i kummen og trykke på knappen. Hvis mit første indlæg bliver redigeret mht oplysninger, så send mig en pm hvis du tror at du er på vej i armene på den klamme so. Og nu skal det heavy på anlægget Trist at høre den oplevelse du har været ude for. 800kr er også en del penge at miste hvis man kun var der i 15 min og ikke engang fik sex. Det ville dog være endnu trist hvis det var 1500+ du havde mistet. Som du selv siger kunne du have forhindret det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Januar, 2013 Det var en meget, meget kedelig historie, Sesso. Jeg ved ikke, om jeg har ret, men jeg har en udpræget fornemmelse af, at de efterhånden ret mange dårlige/skarnagtige oplevelser, som folk er kommet ud for, har sin rod i Annoncelight. Hvorfor pokker så ikke boycotte dette site Hvis tilstrækkelig mange gør det, vil det gå i sin mor igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 25. Januar, 2013 Som du selv siger kunne du have forhindret det. Det kunne jeg kun hvis det øverste hoved havde første prioritet :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 25. Januar, 2013 Det var en meget, meget kedelig historie, Sesso. Jeg ved ikke, om jeg har ret, men jeg har en udpræget fornemmelse af, at de efterhånden ret mange dårlige/skarnagtige oplevelser, som folk er kommet ud for, har sin rod i Annoncelight. Hvorfor pokker så ikke boycotte dette site Hvis tilstrækkelig mange gør det, vil det gå i sin mor igen. Måske? Men det er nok få som har lavet meget lort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Januar, 2013 Men det er nok få som har lavet meget lort. ... men er der ikke også mange, der har lavet bare lidt lort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 26. Januar, 2013 Jeg fik talt med hende, og her lød hun sød nok, men hendes sidste sms var pludselig med hemmeligt nr, og her burde min anden alarmklokke have ringet. Hvordan sms'er man så lige med hemmeligt nummer? Man kan ringe med hemmeligt nr så ens eget opkalds id ikke bliver vist, men den dur ikke helt med sms - så den må du gerne lige forklare lidt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 26. Januar, 2013 Hvordan sms'er man så lige med hemmeligt nummer? Man kan ringe med hemmeligt nr så ens eget opkalds id ikke bliver vist, men den dur ikke helt med sms - så den må du gerne lige forklare lidt Det kan man gøre via nettet hvis man sender fra en af de gratis sider der findes til at sende med. Eller via ens mobil telefon hvis man har et program der kan gøre det og skjule ens nummer samtidig. Der findes også programmer der kan sende sms til forsiden af ens telefon og som så forsvinder når man hopper ud af dem. De kommer aldrig ind i indbakken at ligge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 26. Januar, 2013 Det kan man gøre via nettet hvis man sender fra en af de gratis sider der findes til at sende med. Eller via ens mobil telefon hvis man har et program der kan gøre det og skjule ens nummer samtidig. Der findes også programmer der kan sende sms til forsiden af ens telefon og som så forsvinder når man hopper ud af dem. De kommer aldrig ind i indbakken at ligge. Min fejl - sidste kontakt var at jeg ringede til hende uden hun tog den, og så ringede hun fra hemmeligt nr. Edit: Men hvorfor benytte sig af hemmeligt nr., når jeg allerede havde hendes nr? Skal vi gætte på en IQ på under 90? Det er der meget andet der tyder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 26. Januar, 2013 Tak for advarslen. Jeg håber, at den er med til forhindre, at flere går i hendes fælde. Jeg synes, du var udviste en rigtig flot tilbageholdenhed med ikke at smadre hendes PC, selv har jeg nok kastet den igennem rummet, hvis hun ikke havde givet mig mine penge tilbage, men jeg er så også meget hidsig, hvis jeg bliver snydt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 26. Januar, 2013 Så er hun på spil igen den bette nymfe Hun kan ikke engang sin egen mailadresse, eller også er den skiftet ud. https://annoncelight.dk/annonce/34519/pi ... en-soendag PIGE PÅ 18 GIVER BLOW I KØBENHAVN TIL 400 I MORGEN AFTEN - SØNDAG - 52 visning(er) Oprettet idag kl. 20:29 Jeg er en pige på 18 år, 168 cm, 65 kg og en c skål... jeg giver blow søndag aften mellem kl. 19.00 og 00.00 på mit hotel i København.. Skriv en mail med dit nummer og jeg skriver en sms til dig... (Jeg svarer ikke på mail) Min mail er [email protected] DON'T GO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 197 Skrevet 26. Januar, 2013 Så er hun nået til nye jagtmarker med hendes scam, alle i Jylland kender hende efterhånden, se blot i anmeldelser under Jylland. Så nu er det altså Københavnernes tur til at blive røvet/afpresset. Der kan ikke advares nok imod hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
amateured 17 Skrevet 27. Januar, 2013 Så er hun nået til nye jagtmarker med hendes scam, alle i Jylland kender hende efterhånden, se blot i anmeldelser under Jylland. Så nu er det altså Københavnernes tur til at blive røvet/afpresset. Der kan ikke advares nok imod hende. tak for advarslen drenge... var på vej til aftale med hende i morgen, men syntes det virkede som om et eller andet var galt i måden hun kommunikerer på og tjekkede derfor herinde For dem af jer der er blevet snydt må det trods alt være lidt rart at vide, at I har forhindret andre i at ryge i fælden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomast 0 Skrevet 27. Januar, 2013 Kan desværre bekræfte hvad i har oplevet.. :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 27. Januar, 2013 tak for advarslen drenge... var på vej til aftale med hende i morgen, men syntes det virkede som om et eller andet var galt i måden hun kommunikerer på og tjekkede derfor herinde For dem af jer der er blevet snydt må det trods alt være lidt rart at vide, at I har forhindret andre i at ryge i fælden. Hold fast i aftalen, men duk ikke op. Så snyde hun ikke en anden i det tidsrum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. Januar, 2013 Så er hun på spil igen den bette nymfe Hun kan ikke engang sin egen mailadresse, eller også er den skiftet ud. https://annoncelight.dk/annonce/34519/pi ... en-soendag PIGE PÅ 18 GIVER BLOW I KØBENHAVN TIL 400 I MORGEN AFTEN - SØNDAG - 52 visning(er) Oprettet idag kl. 20:29 Jeg er en pige på 18 år, 168 cm, 65 kg og en c skål... jeg giver blow søndag aften mellem kl. 19.00 og 00.00 på mit hotel i København.. Skriv en mail med dit nummer og jeg skriver en sms til dig... (Jeg svarer ikke på mail) Min mail er [email protected] DON'T GO Annoncen er slettet igen, måske hun læser med herinde :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 27. Januar, 2013 Annoncen er slettet igen, måske hun læser med herinde Jeg tror såmænd bare at hun sletter sine spor efter hun har fået fisk i nettet :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 29. Januar, 2013 Det var en meget, meget kedelig historie, Sesso. Jeg ved ikke, om jeg har ret, men jeg har en udpræget fornemmelse af, at de efterhånden ret mange dårlige/skarnagtige oplevelser, som folk er kommet ud for, har sin rod i Annoncelight. Hvorfor pokker så ikke boycotte dette site Hvis tilstrækkelig mange gør det, vil det gå i sin mor igen. annoncelight har da ikke skylden for at mange idioter og snydere laver annoncer derinde - det er da op til os der bruger annoncerne at vurdere om det er de piger vi skal bruge tid og penge på og som sesso skriver - så ringede alarmklokkerne - så er man altså selv skyld i det for så skal man løbe sin vej det har jo ikke noget at gøre med annoncelight som site 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Januar, 2013 annoncelight har da ikke skylden for at mange idioter og snydere laver annoncer derindeMåske ikke, men det er mit indtryk, at webmaster på AL ikke har alt for stærkt greb om tingene. Jeg mener at huske – og her må man korrigere mig, hvis jeg tager fejl – at der her fra EG ved flere lejligheder har været opfordringer til AL-webmaster om at få lidt bedre styr på tingene. Et sådant "flydende" indtryk inviterer jo ligefrem plattenslagere og fidusmagere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Januar, 2013 @g-lover Nej Annonce Light kan ikke drages til ansvar for hvad folk laver at plat med deres annoncer. MEN hvis sexkunderne gang på gang oplever plat og fake ved besøg baseret på ann. på Annonce Ligh, så holder sexkøberne op med at bruge Annonce Light. Og så har Annonce Light et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cesso 4 Skrevet 29. Januar, 2013 Kan I ikke lave en tråd om det et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2013 Kan I ikke lave en tråd om det et andet sted? Enig, kommentarerne under anmeldelser skal handle om pigen, ellers kan man oprette en ny debat under Generel debat, hvis en anmeldelse giver anledning til en overordnet diskussion om andre ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 2. Februar, 2013 Så prøver hun lige igen - idag i Aarhus .... https://annoncelight.dk/annonce/35319/bl ... 0-og-16-00 :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg