BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Hvis der er nogen, der har prøvet hende her: https://annoncelight.dk/annonce/36391/soeger-en-meget-gavmild-sugardaddy kan I så ikke skrive om hun var pengene værd? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 11. Februar, 2013 Brystlover, hun har skrevet under mindst 5 forskellige aliasser på annoncelight.dk og er af flere blevet beskyldt for at være en platugle... Du overvejer forhåbentlig ikke seriøst at forære hende den ønskede "Fiat 500C 1.2 lounge mod nogle frække aftaler".... Hendes annonce viser, at hun ingen fornemmelse har for "markedspriserne" i det her marked - alternativt at hun lider af ekstrem selvovervurdering ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 11. Februar, 2013 Brystlover, hun har skrevet under mindst 5 forskellige aliasser på annoncelight.dk og er af flere blevet beskyldt for at være en platugle... Du overvejer forhåbentlig ikke seriøst at forære hende den ønskede "Fiat 500C 1.2 lounge mod nogle frække aftaler".... Hendes annonce viser, at hun ingen fornemmelse har for "markedspriserne" i det her marked - alternativt at hun lider af ekstrem selvovervurdering Det kommer helt an på hvad hun er villig til at gå med på, men hun får ikke bilen først :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 11. Februar, 2013 Hej, hvad er så en bil værd? for nogle frække oplevelser... hvor mange er det? kan blive en dyr time pris.... men jeg vil da første se hende og prøve af om hun var noget ved, tænk hvis hun var mega dårlige til sex, eller en mindre pæn.... så kunne det blive en dyr omgang, evt kunne man lease bilen, og så bare holde med betaling, hvis hun ikke levende op til hendes salgs tale-- så må hun jo aflevere den igen... men undre mig over hvordan de pris sætter sig, må jeg sige.... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg