Hop til indhold
BrystLover

Er der nogen der har prøvet hende her?

Recommended Posts

Brystlover, hun har skrevet under mindst 5 forskellige aliasser på annoncelight.dk og er af flere blevet beskyldt for at være en platugle...

Du overvejer forhåbentlig ikke seriøst at forære hende den ønskede "Fiat 500C 1.2 lounge mod nogle frække aftaler".... 8-):mrgreen::lol:

Hendes annonce viser, at hun ingen fornemmelse har for "markedspriserne" i det her marked - alternativt at hun lider af ekstrem selvovervurdering ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brystlover, hun har skrevet under mindst 5 forskellige aliasser på annoncelight.dk og er af flere blevet beskyldt for at være en platugle...

Du overvejer forhåbentlig ikke seriøst at forære hende den ønskede "Fiat 500C 1.2 lounge mod nogle frække aftaler".... 8-):mrgreen::lol:

Hendes annonce viser, at hun ingen fornemmelse har for "markedspriserne" i det her marked - alternativt at hun lider af ekstrem selvovervurdering ;)

Det kommer helt an på hvad hun er villig til at gå med på, men hun får ikke bilen først :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, hvad er så en bil værd? for nogle frække oplevelser... hvor mange er det?

kan blive en dyr time pris....

men jeg vil da første se hende og prøve af om hun var noget ved, tænk hvis hun var mega dårlige til sex, eller en mindre pæn....

så kunne det blive en dyr omgang, evt kunne man lease bilen, og så bare holde med betaling, hvis hun ikke levende op til hendes salgs tale-- så må hun jo aflevere den igen...

men undre mig over hvordan de pris sætter sig, må jeg sige....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...