Syden 23 Skrevet 8. Marts, 2013 Jeg var fristet af to dejlige piger med gode bryster Billederne passer fint og Zsandra snakker tysk, men venlighed og service er ikke hendes stærke side. Mona tror jeg ikke snakker tysk. Efter at have hørt om mulighederne, valgte jeg begge piger i en 1/2time med fransk natur til 100eur. Jeg havde håbet på at pigerne ville lege med hinanden, men det udeblev desværre. Mona tog lillemand i munden og gav et dejligt blow. Efter lidt tid fik Zsandra den i munden og Mona gav den til sidst lide mere inden der kom gummi på. Jeg synes Monas krop er super dejlig, så hun skulle have en ordentlig omgang i missionær.....fuck det er dejligt at kneppe hende og lege med to par dejlige bryster samtidig. Efter lidt tid fik jeg vendt Mona om, så hun kunne begynde en ridetur. Det blev hurtigt for meget for mig, så jeg tømte alt hvad jeg havde i mig op i hende. Mona er helt klart min farvorit af de to....eneste minus er at hun lige har fået lavet nye bryster og derfor passer hun meget på dem Mona er jeg frisk på igen, men det bliver uden Zsandra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konditoren 12 Skrevet 10. Marts, 2013 Jeg var også på "duoen", og det smed jeg denne anmeldelse på: http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=3209 Den ene pige er dog en anden denne gang, men udfra billederne at bedømme på den nye duo, er det så ikke hende gengangeren med den konstante mekaniske stønnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg