Hop til indhold
Filosoffen

Blachman og kvindekroppen som mænds inspirationskilde

Recommended Posts

Hvis I ikke selv har opdaget det, så har Thomas Blachman (ham den skallede dommer fra X-faktor) lavet et TV-program på DR2, hvis koncept går ud på, at placerer to mænd foran en tavs nøgen kvinde, og se om/hvad de så bliver inspireret til at sige.

Man kan se første afsnit her: http://www.dr.dk/tv/se/blachman/blachman-5-6

Da jeg så programmet, kom jeg til at tænke over mange ting... Men en af tingene var begær. Kan man selv vælge/styre/kontrollerer sit eget begær?

F.eks. hvis man udelukkende har et stort begær efter slanke kvinder, kan man så optræne sig selv til at begære andre kvinder med andre kropsformer end den slanke?

Hvis man begærer store bryster, kan man så ændre sit begær til små bryster?

Er der nogle der ude, som bevidst har forsøgt at ændre på sit begær-mønster, og vel at mærke haft succes med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, specielt når der er følelser involveret. Det ville jo være surt hvis man ikke var i stand til også at begære kvinder der aldersmæssigt matcher en. Lige netop den del, kommer vist helt naturligt (for de fleste), uden at det er noget man er særligt bevist omkring.

Med hensyn til at købe seksuelle ydelser, har jeg da oplevet, at der ikke altid er sammenhæng imellem det man umiddelbart, via øjnene tror vil give den bedste oplevelse, og virkeligheden.

Så jo, for mit vedkommende kan begærret sagtens ændre sig efterfølgende, specielt hvis man bliver positivt overrasket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

afgjort :)

for mig er begæret ikke 100% betinget af kroppen (med mindre hun er uformelig fed - så står jeg af) men af hendes udstråling..

den der udstråling kvinder har mellem omkring de 28 til 38 - den er magnetisk på mig... uanset om de er åletynde eller buttede

ifht at røre - der kan jeg så personligt bedst lide at røre ved noget blødt... over hele kroppen.. jeg kan ikke lide følelsen af knogler under huden... men det får mig ikke til at begære hende mindre hvis hun har den der magnetiske aura over sig som jeg slet ikke kan stå for

så der må svaret være ubetinget ja :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg har for længst lært at korpus og begær ikke fælges ad for mit vedkommende.

jeg bliver altid så trist når jeg møder mennesker der er helt låst fast i deres opfattelse af hvad en god krop er - og at den ubetinget hører sammen med en god oplevelse.

mit begær flytter sig hele tiden. fra dag til dag sommetider fra time til time - det eneste jeg ikke finder særlig tiltrækkende ved mennesker er enten hvis de lugter - (jeg tænder meget på duft) også hvis de har uplejede fødder -

jeg tror der er mennesker der ude som er så satte i deres opfattelse af kvindekroppen at de ikke tillader sig selv at gå ud over det billede. men er man villig til dette så tror jeg der er masser af gode oplevelser der venter der ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg grinte hele vejen igennem programmet. Sjov og mærkelig underholdning som jeg egentligt finder lidt latterligt.

Og forstår godt konceptet med de skal være helt nøgne, men kunne de ikke lige have smidt damerne i et par stiletter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...