Hop til indhold
allanp80

Et besøg hos Olivia

Recommended Posts

Hejsa nu hvor jeg nu er blevet oprettet herinde,vil jeg nu skrive lidt om mit besøg i bording igår.

Jeg havde længe haft kikket på Olivia ,også igår bestemte jeg mig for at tage afsted for at møde hende.

Jeg har aldrig nogensinde mødt sådan en sød,og kærlig pige før,hold op hvor var hun sød,og nem at tale med . Hun er virkelig en jeg kan anbefale et besøg,og jeg skal i hvert fald se hinde igen .

Nu skal det da lige siges at det ikke er første gang jeg har været i bording og besøge en af deres piger,men af dem også Olivia er der ikke nogen thivl om at hun er nr 1.

Håber virkelig at du læsser det her Olivia for det er helt sikkert at jeg skal se dig igen .

Hilsen Allan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa nu hvor jeg nu er blevet oprettet herinde,vil jeg nu skrive lidt om mit besøg i bording igår.

Jeg havde længe haft kikket på Olivia ,også igår bestemte jeg mig for at tage afsted for at møde hende.

Jeg har aldrig nogensinde mødt sådan en sød,og kærlig pige før,hold op hvor var hun sød,og nem at tale med . Hun er virkelig en jeg kan anbefale et besøg,og jeg skal i hvert fald se hinde igen .

Nu skal det da lige siges at det ikke er første gang jeg har været i bording og besøge en af deres piger,men af dem også Olivia er der ikke nogen thivl om at hun er nr 1.

Håber virkelig at du læsser det her Olivia for det er helt sikkert at jeg skal se dig igen .

Hilsen Allan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...