allanp80 0 Skrevet 1. Oktober, 2013 Hejsa nu hvor jeg nu er blevet oprettet herinde,vil jeg nu skrive lidt om mit besøg i bording igår. Jeg havde længe haft kikket på Olivia ,også igår bestemte jeg mig for at tage afsted for at møde hende. Jeg har aldrig nogensinde mødt sådan en sød,og kærlig pige før,hold op hvor var hun sød,og nem at tale med . Hun er virkelig en jeg kan anbefale et besøg,og jeg skal i hvert fald se hinde igen . Nu skal det da lige siges at det ikke er første gang jeg har været i bording og besøge en af deres piger,men af dem også Olivia er der ikke nogen thivl om at hun er nr 1. Håber virkelig at du læsser det her Olivia for det er helt sikkert at jeg skal se dig igen . Hilsen Allan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 1. Oktober, 2013 Det er aldrig af vejen med et link :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 1. Oktober, 2013 http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=165 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allanp80 0 Skrevet 2. November, 2013 Hejsa nu hvor jeg nu er blevet oprettet herinde,vil jeg nu skrive lidt om mit besøg i bording igår. Jeg havde længe haft kikket på Olivia ,også igår bestemte jeg mig for at tage afsted for at møde hende. Jeg har aldrig nogensinde mødt sådan en sød,og kærlig pige før,hold op hvor var hun sød,og nem at tale med . Hun er virkelig en jeg kan anbefale et besøg,og jeg skal i hvert fald se hinde igen . Nu skal det da lige siges at det ikke er første gang jeg har været i bording og besøge en af deres piger,men af dem også Olivia er der ikke nogen thivl om at hun er nr 1. Håber virkelig at du læsser det her Olivia for det er helt sikkert at jeg skal se dig igen . Hilsen Allan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg